@ Marlene; bedankt voor al je info, ik ga het eens even bekijken en zet hem op mijn lijstje.
@ beide dames; net ook veel negatieve geluiden/bijwerkingen gelezen over ozontherapie, hebben jullie daar nog een menig over?
Hoi Pip, jij ook bedankt voor je reactie en info!! Paul van Meerendonk heb ik inderdaad ook veel verhalen over gehoord, dat zou voor mij eigenlijk ook dichterbij zijn, woon 15 minuten met de auto bij Utrecht vandaan. Hoop echt voor jou dat je er wat aan hebt.. Ik houd hem in gedachte..
Waar heb jij die ozoninfuzen gehad als ik vragen mag? Ik zou er nl ver voor moeten rijden en aangezien Utrecht voor jou ook dichtbij is, zullen die ozoninfuzen van jou misschien ook wel dichterbij mij in de buurt zijn
Ik denk er inderdaad over naar DML te gaan.. Ik ben al zolang "ziek", alleen funtioneerde ik altijd nog redelijk, alleen nu na een antibiotica kuur ben ik zo hard achteruit gegaan dat ik bang ben dat als ik nu niks doe, dat het alleen maar erger wordt. DML is inderdaad ver rijden, daar moet ik nog even iets voor verzinnen mocht ik gaan

Hmmm, twijfels, twijfels, bestaat er geen handboek