Ik post maar even bij dit bestaande topic.
Regelmatig heb ik last van mijn neusholtes. Eigenlijk alle sinusholtes. Maar niet van mijn ogen. Ik heb ook geen loopneus dan ofzo. Het voelt gewoon vreselijk geïrriteerd waardoor mijn hoofd heel rot voelt en ik meer vermoeid ben. Ik spray dan met spray van Dr. Vogel maar heb niet echt het idee dat het helpt.
Herkent iemand dit? Ik heb het in ieder geval op het lijstje gezet van dingen die ik bij de huisarts wil bespreken.
allergieen ?
Moderator: Moderators
Dat weet ik eigenlijk niet.
In een ver verleden heb ik heel vaak bijholte ontstekingen gehad, nou dat is echt niet om vrolijk van te worden. Had af en toe het gevoel of mijn hoofd topzwaar was.
Maar met dampen en zoutwater snuiven kwam dan meestal de boel wel los.
Waar je wel voor moet oppassen dat je niet te lang een neusspray gebruikt.
Dan raakt het neusslijmvlies nl. geirriteerd en zwelt op waardoor de boel weer dicht zit en zo kom je in een cirkel terecht.
In een ver verleden heb ik heel vaak bijholte ontstekingen gehad, nou dat is echt niet om vrolijk van te worden. Had af en toe het gevoel of mijn hoofd topzwaar was.
Maar met dampen en zoutwater snuiven kwam dan meestal de boel wel los.
Waar je wel voor moet oppassen dat je niet te lang een neusspray gebruikt.
Dan raakt het neusslijmvlies nl. geirriteerd en zwelt op waardoor de boel weer dicht zit en zo kom je in een cirkel terecht.