blunders door concentratie- en geheugenproblemen

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

Rustig met open rits van je broek rondlopen (vanmorgen wederom, gelukkig draag ik zwart op zwart) en niet snappen waarom mensen zo zitten te kijken.
Alabama
Gevorderd lid

Bericht door Alabama »

wat ik vaak heb: iemand zegt wat tegen mij, ik herken de woorden als individu, maar de betekenis dat komt maar niet. dan blijf ik een paar seconde staren (heeft diegene ook de tijd gehad om me raar aan te kijken) en dan zeg ik: wat???
God is closest to those with broken hearts..
truus73
Gevorderd lid

Bericht door truus73 »

Toen ik een keer terug kwam van de huisarts ontdekte ik dat ik mijn jumper binnenstebuiten aan had getrokken #-o .
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

In de auto:

Druk naar links wijzend--- "Je moet naar rechts, je moet naar re-hechts!!" :wink:
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door tanto »

IN het algemeen: alles uit mijn handen laten vallen, overal tegen aanlopen en alles omstoten.

Vandaag al drie keer een kop koffie omgestoten. Dan maar geen koffie vandaag. Gezonder ook
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

In de auto per ongeluk met je linkerarm een hendel per ongeluk aanraken die je altijd met je rechterhand bedient en dan totaal niet kunnen komen waar die hendel nu ook al weer voor was.
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Zich afvragen hoe je nu weer in achteruit schakelt om te parkeren. Ging die hendel naar voren of naar achteren?
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
janine
Gevorderd lid

Bericht door janine »

Ik had vd week nog een leuke.
Ik had blijkbaar 1 van mijn ratten in een vervoersbakje gedaan.
Toen ik op zolder kwam stond de deur van de kooi open.. vergetendicht te doen.. en je raad het al: 1 van mijn ratjes is weg!
In paniek schreeuwde ik "mam komen!" die dacht dat ik zelf in de problemen zat.
Rat is weg schreeuwde ik! Samen zoeken..
Na een kwartier zag ik het vervoersbakje.. jahoor daar zat hij in..

Gaat lekker met mij, wist mijn moeder nog te benadrukken :)
marianneke
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door marianneke »

Of 2 keer vlak achter elkaar je tanden poetsen. En je bij de tweede keer afvragen hoe het toch komt dat je tandenborstel nat is want je hebt hem toch nog niet onder de kraan gehouden. En wat doen die restjes tandpasta in de gootsteen? En dan niet de link kunnen leggen dat je ze net al hebt gepoetst.
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door niessie »

Ik vind dit een zeer leuke topic geweldig ik lig krom van het lachen en zo herkenbaar :lol:
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

marianneke schreef:Of 2 keer vlak achter elkaar je tanden poetsen. En je bij de tweede keer afvragen hoe het toch komt dat je tandenborstel nat is want je hebt hem toch nog niet onder de kraan gehouden. En wat doen die restjes tandpasta in de gootsteen? En dan niet de link kunnen leggen dat je ze net al hebt gepoetst.
Of de hele dag niet je tandenpoetsen, terwijl je ervan overtuigd bent dat je het tenminste 1x al wel had gedaan. Maar ja... dat was dus gister.

Inmiddels ben ik op weg naar het wereldrecord tandenpoetsen per dag, want door de AB is mijn mond best stuk van binnen. Wondjes en aften. Heb inmiddels het tandenpoets-gereedschap en het mondspoelwater al naar de keuken verhuisd, zodat me dat weer traplopen scheelt.

Andere blooper, maar daarvoor heb ik een alibi, nl: slaap. Ik val 's avonds vaak in slaap terwijl ik de oordopjes van mijn mp3-speler in heb en luister naar een podcast (Geen goeie slaaphygien, vrees ik. Maar het helpt wel tegen niet kunnen slapen door piekeren). Vervolgens word ik in de ochtend vroeg wakker van geluid van buiten en wil mijn herriestoppers in doen, maar dat lukt niet.. er zit al iets in mijn oor. Huh? En dan maar blijven duwen, tot ik eindelijk snap dat er nog steeds een oordopje in zit.
felixloena
Oud-medewerker
Contacteer:

Bericht door felixloena »

badkamergeheim:
ik spoot regelmatig haarspray ipv deo onder mijn oksels #-o .Kon ik me meteen weer opnieuw wassen.
Nu heb ik een deoroller en gebeurt dat niet meer.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Deze is me afgelopen vrijdag overkomen.

Ik maak verse soep in de voormiddag. Zet vervolgens het vuur af. Ga naar oma voor mijn spuitje.
Blijf nog even kletsen. Kom terug thuis en ruik vanop de straat een verdachte brandgeur.

Wat blijkt: Ik heb het vuur niet volledig afgezet. De knop is blijven hangen tussen 0 en 1. De kilo versgesneden groenten is inmiddels zwartgeblakerd. Het huis is gehuld in een grijze rook.

Zoonlief had niks gemerkt - er hing wel een luchtje - en was eerder vertrokken naar de zee.

Een catastrofe vermeden in extremis.

Alles ruikt nog naar verbrandde groenten en ik heb twee dagen nauwelijks gegeten. De fut niet meer gehad om opnieuw soepgroenten te gaan snijden of iets anders te koken.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

Ook ik bega geregeld blunders. Eén daarvan wil ik wel met jullie delen. Meerdere malen vergat ik het wasbolletje bij de was te doen. Zelfs een ezel stoot niet voor de tweede keer tegen dezelfde steen!
truus73
Gevorderd lid

Bericht door truus73 »

Koffie in de thermoskan willen schenken.
In plaats daar van kwam de koffie in de suikerpot terecht.
Ik had niets in de gaten tot dat de suikerpot bijna overliep.
Plaats reactie