blunders door concentratie- en geheugenproblemen
Moderator: Moderators
-
- Gevorderd lid
-
- Gevorderd lid
Zich afvragen hoe je nu weer in achteruit schakelt om te parkeren. Ging die hendel naar voren of naar achteren?
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Ik had vd week nog een leuke.
Ik had blijkbaar 1 van mijn ratten in een vervoersbakje gedaan.
Toen ik op zolder kwam stond de deur van de kooi open.. vergetendicht te doen.. en je raad het al: 1 van mijn ratjes is weg!
In paniek schreeuwde ik "mam komen!" die dacht dat ik zelf in de problemen zat.
Rat is weg schreeuwde ik! Samen zoeken..
Na een kwartier zag ik het vervoersbakje.. jahoor daar zat hij in..
Gaat lekker met mij, wist mijn moeder nog te benadrukken
Ik had blijkbaar 1 van mijn ratten in een vervoersbakje gedaan.
Toen ik op zolder kwam stond de deur van de kooi open.. vergetendicht te doen.. en je raad het al: 1 van mijn ratjes is weg!
In paniek schreeuwde ik "mam komen!" die dacht dat ik zelf in de problemen zat.
Rat is weg schreeuwde ik! Samen zoeken..
Na een kwartier zag ik het vervoersbakje.. jahoor daar zat hij in..
Gaat lekker met mij, wist mijn moeder nog te benadrukken

- marianneke
- VIP-donateur
Of 2 keer vlak achter elkaar je tanden poetsen. En je bij de tweede keer afvragen hoe het toch komt dat je tandenborstel nat is want je hebt hem toch nog niet onder de kraan gehouden. En wat doen die restjes tandpasta in de gootsteen? En dan niet de link kunnen leggen dat je ze net al hebt gepoetst.
Of de hele dag niet je tandenpoetsen, terwijl je ervan overtuigd bent dat je het tenminste 1x al wel had gedaan. Maar ja... dat was dus gister.marianneke schreef:Of 2 keer vlak achter elkaar je tanden poetsen. En je bij de tweede keer afvragen hoe het toch komt dat je tandenborstel nat is want je hebt hem toch nog niet onder de kraan gehouden. En wat doen die restjes tandpasta in de gootsteen? En dan niet de link kunnen leggen dat je ze net al hebt gepoetst.
Inmiddels ben ik op weg naar het wereldrecord tandenpoetsen per dag, want door de AB is mijn mond best stuk van binnen. Wondjes en aften. Heb inmiddels het tandenpoets-gereedschap en het mondspoelwater al naar de keuken verhuisd, zodat me dat weer traplopen scheelt.
Andere blooper, maar daarvoor heb ik een alibi, nl: slaap. Ik val 's avonds vaak in slaap terwijl ik de oordopjes van mijn mp3-speler in heb en luister naar een podcast (Geen goeie slaaphygien, vrees ik. Maar het helpt wel tegen niet kunnen slapen door piekeren). Vervolgens word ik in de ochtend vroeg wakker van geluid van buiten en wil mijn herriestoppers in doen, maar dat lukt niet.. er zit al iets in mijn oor. Huh? En dan maar blijven duwen, tot ik eindelijk snap dat er nog steeds een oordopje in zit.
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Deze is me afgelopen vrijdag overkomen.
Ik maak verse soep in de voormiddag. Zet vervolgens het vuur af. Ga naar oma voor mijn spuitje.
Blijf nog even kletsen. Kom terug thuis en ruik vanop de straat een verdachte brandgeur.
Wat blijkt: Ik heb het vuur niet volledig afgezet. De knop is blijven hangen tussen 0 en 1. De kilo versgesneden groenten is inmiddels zwartgeblakerd. Het huis is gehuld in een grijze rook.
Zoonlief had niks gemerkt - er hing wel een luchtje - en was eerder vertrokken naar de zee.
Een catastrofe vermeden in extremis.
Alles ruikt nog naar verbrandde groenten en ik heb twee dagen nauwelijks gegeten. De fut niet meer gehad om opnieuw soepgroenten te gaan snijden of iets anders te koken.
Ik maak verse soep in de voormiddag. Zet vervolgens het vuur af. Ga naar oma voor mijn spuitje.
Blijf nog even kletsen. Kom terug thuis en ruik vanop de straat een verdachte brandgeur.
Wat blijkt: Ik heb het vuur niet volledig afgezet. De knop is blijven hangen tussen 0 en 1. De kilo versgesneden groenten is inmiddels zwartgeblakerd. Het huis is gehuld in een grijze rook.
Zoonlief had niks gemerkt - er hing wel een luchtje - en was eerder vertrokken naar de zee.
Een catastrofe vermeden in extremis.
Alles ruikt nog naar verbrandde groenten en ik heb twee dagen nauwelijks gegeten. De fut niet meer gehad om opnieuw soepgroenten te gaan snijden of iets anders te koken.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com