Ik weet dat ik niet de enige ben, lees ze regelmatig bij verschillende topics, blunders door concentratie en geheugenproblemen, maar dacht ik maak er een topic van. De geheugen en concentratieproblemen zijn niet om te lachen, maar de blunders soms wel

Een tijdje geleden ging ik boodschappen doen op de fiets. Ik was in een winkel geweest en moest nog naar een andere winkel. De boodschappen die ik had (2 tassen) had ik in mijn fietstassen gedaan. Ik kom terug van de 2e winkel, was maar even weg geweest, fietstassen leeg! Ik dacht nou ja, wie steelt er nou boodschappen, echt balen

De vrouw achter de balie zei: ik zou aangifte doen...Dat leek mij een beetje overdreven, maar ik had eerder op het pleintje twee agenten zien lopen en dacht ik kan even kijken of ze er nog zijn en ze laten weten dat dit gebeurt, ik loop naar buiten en ik loop langs een fiets, een meter of 10 van mijn fiets staat een fiets met fietstassen die een beetje op de mijne leken, de fiets zelf niet, die was licht grijs, ik heb een donkerblauwe. Ik dacht, ik zal toch niet......en keek in de tassen, maar ja hoor

Nog een blunder: Laatst moest ik mijn adres aan de telefoon doorgeven en toen ze het huisnummer vroeg was het stil. Ik wist het echt niet meer. Ik moest naar buiten lopen om te kijken bij de voordeur

Ik hoop dat jullie ook een paar leuke hebben. Er zijn al zoveel vervelende en frustrerende dingen aan deze ziekte dat we wel moeten proberen een beetje te blijven lachen toch

groetjes, Visje