Behandeling GcMAF

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
maritta
Beginner
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 mei 2009, 19:08

Bericht door maritta »

Pikey e.a.

Kost op dit moment 350E voor 5 weken en dit is inclusief het zetten van de spuit.

Artusenate is iets van 22 euro dacht ik maar ik weet niet hoeveelheid en je kunt die bij Himmunitas kopen is mij verteld.

Nexavir is inderdaad duur!! wow

Ik ga 26 augustus beginnen...

Beste groeten
Gebruikersavatar
pikey
Beginner
Berichten: 92
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:21

Bericht door pikey »

Thanks Maritta!

Veel succes!

grtz,

Jeroen
Gebruikersavatar
zonaanbidster
Gevorderd lid
Berichten: 949
Lid geworden op: 08 jun 2007, 23:49

Bericht door zonaanbidster »

Zelf heb ik ook plaquenil genomen en al die rommel eruit gegooid. Ik ben ervan overtuigd dat de lever juist zijn werk niet meer kan doen door andere redenen.
Volgens dm verstoorde levermetabolisme.

Voor je aan Artusenate begint, dien je als ME-er je leverwaarden te laten prikken. Dit gedurende de eerste tijd iedere 2 weken.
'normale'mensen hoeven dit niet. Het is geen regel voor het middel zelf.
Gebruikersavatar
joni
Actief lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 16 sep 2009, 20:21

Bericht door joni »

Onlangs heeft DML voor mij ook o.a. XMRV laten testen. Uitslag over een maand te verwachten. Wat mij in deze een beetje dwarszit is:

Op dit forum wordt onder 'het kopje over nieuwsitems en XMRV onderzoek' door de 'onderzoeks-experts' best wel regelmatig benadrukt dat je je nu nog niet moet laten behandelen voor/tegen XMRV.

Dit omdat het nu nog een te vroeg stadium is. Eerst zou men meer moeten weten over de uitwerking van dit virus. Ook is nog onduidelijk hoe e.e.a. het beste behandeld moet worden. Hier dient nog veel en veel meer onderzoek naar gedaan te worden.

Zijn wij die nieuwe proefkonijnen dan? Of weet DML al veel meer? of denkt hij dat te weten? Ik denk op zich dat ik wel proefkonijn wil zijn hoor, want waar is anders verbetering te halen? Maar ik ben benieuwd naar hoe jullie dat zien.
Frank
Actief lid
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 nov 2008, 16:07

Bericht door Frank »

Maritta die GcMAF is spotgoedkoop, je maakt waarschijnlijk deel uit van een studie of een proefgroep?
Gebruikersavatar
dopey
Actief lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 28 aug 2010, 01:44

Bericht door dopey »

Samengevoegd. Louisa, moderator ME-gids.net

Volgens de tweede reportage van Eenvandaag over ME behandelt DML patiënten die het virus hebben al hiertegen. En ook op een lezing van DML in Madrid, die is terug te vinden op youtube, zegt hij dat hij mensen behandelt met oa. Gc MAF. Waar hij al goede resultaten mee had. Ook met Nexavir en Artesunate schijnt hij het virus te behandelen.
Of is hij hier van afgestapt en wacht nu tot er een betere test is?
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Bericht door sowfia »

tegen mij heeft hij ook gezegd dat hij mensen aan het behandelen was met goede resultaten...
Gebruikersavatar
solidg
Beginner
Berichten: 37
Lid geworden op: 29 sep 2010, 09:15

Bericht door solidg »

GcMaf klinkt als een veelbelovend product!
Spijtig dat het blijkbaar problemen heeft met patenten enzo.
Heel goedkoop is het natuurlijk niet. Maar is mss wel de way to go.
Zoals DML al aan had gegeven, het eigen immuunsysteem weer goed
aan het werken krijgen zal het belangrijkste blijven,
en dit zou dat dan wrs doen? mooie evoluties hopelijk

heb op youtube ook video gechecked van dml. hij heeft 10 patienten lopen met de gcmaf behandeling maar had nog maar van 1patient data op dat moment, en dat was toch heel positief!
Gebruikersavatar
mamoes
Gevorderd lid
Berichten: 560
Lid geworden op: 16 jul 2010, 22:25

Bericht door mamoes »

Heyyyyyy....,ook onze arts heeft GcMaf voorgesteld.
Moeilijk hé, want het is prijzig en hoe reageer je erop.
De omstandigheden van een mecvspatiënt zijn natuurlijk zo dat je weer lekker naar beneden keldert als het niet goed 'valt'. Zeker als je bv al allergisch reageert op bv
vitamine C.
Maar ook wij zijn aan het overwegen, het is een soort sprong in het diepe maar het doet inderdaad het belangrijkste als het goed is en waar het bij mecvs omdraaid, je immuunsysteem weer op peil zien te krijgen.
En doe je dan mee in de voorronde of wacht je tot het resultaat naar buiten komt. Echt moeilijk hoor.
DUS.... wat gaan we doen ?
Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

Hoeveel kost McGaf dan??
Het kan toch moeilijk nog duurderd zijn dan nexavir?? (alhoewel)

Op zich klinkt het wel hoop gevend dat het ook wordt ingezet tegen aids en zelfs tegen kanker.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
Gebruikersavatar
mamoes
Gevorderd lid
Berichten: 560
Lid geworden op: 16 jul 2010, 22:25

Bericht door mamoes »

We praten over 100 euro per injectie en dat moet bij een arts gebeuren.
Iedere week 1x en met 6 weken moet je verbetering merken als ik het goed heb.
Dan weet je dus, ik heb er wel of niet iets aan en kan er dus wel of niet mee door gaan.

Zeker is het hoopgevend immers je immuunsysteem is héél belangrijk zoals de mecvspatiënt dagelijks ondervindt
Gebruikersavatar
MJ
Actief lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 29 mei 2009, 11:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door MJ »

Waar is die McGaf te verkrijgen? Gewoon bij de apotheker?
Staat dit niet beter in het topic over behandeling xmrv?
Gebruikersavatar
solidg
Beginner
Berichten: 37
Lid geworden op: 29 sep 2010, 09:15

Bericht door solidg »

Goedkoop is het niet, maar ik zou er meteen mee beginnen als ze het mij voorstellen!
Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

Qua prijs is het een beetje hetzelfde als nexavir. Met het voordeel dat je het geen zes maanden hoeft te gebruiken voor je weet of je er iets aan hebt.
Ik ben benieuwd wat de resultaten zijn. Gebruikt iemand McGaf al? Mamoes ga je het proberen?

Het is best een moeilijke keuze. Je laten behandelen, voordat bekend is wat de relatie met het retrovirus is, is misschien risicovol. Maar als je moet wachten tot alles uitgekristalliseerd is.... dan ben je misschien al beter. Moeilijk hoor. Ik laat de keuzes maar aan DML over. Veel makkelijker.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
Gebruikersavatar
pip
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 25 apr 2009, 15:44

Bericht door pip »

Weten jullie dan allemaal al dat jullie het virus hebben? Het zijn wel interessante ontwikkelingen, maar ik kan me ook voorstellen dat mensen wat huiverig zijn om te 'experimenteren' wanneer er nog zo weinig over bekend is.
Teken deze petitie! http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte Alvast bedankt!
Plaats reactie