Vorig jaar augustus had ik heeeel veel aan mijn hoofd, o.a. een stressvolle verhuizing (en klussen onder behoorlijke tijdsdruk) èn tegelijkertijd had ik gehoord dat ik voor langere tijd afscheid van iemand moest nemen, waar ik echt verschrikkelijk mee zat.
Ik ben toen een maand lang heeel duizelig geweest, maar ben daar mee doorgelopen. Gewoon omdat ik me niet zo snel ziekmeld èn ik zat middenin het klussen voor mijn verhuizing, dus het was eigenlijk juist een hele drukke tijd.
Twee dagen voor het afscheid en een week voor mijn verhuizing, heb ik ‘s nachts een paniekaanval gehad. Echt zooo eng!
Ik schrok wakker en was toen hélemaal in paniek!! Hyperventilatie, mijn hart ging als een bezetene, ik had het ijskoud en dan weer bloedheet, mijn spieren waren helemaal gespannen, enz.
Vanaf dat moment ging het heel slecht…ik heb eerst ongeveer een maand nauwelijks kunnen slapen, omdat ik zo bang was dat het weer zou gebeuren. Ik had er overdag ook last van en ik kreeg ook nog griep. De keelpijn die ik toen kreeg heb ik maandenlang last van gehad. Sindsdien heb ik (nog steeds!) last van een verstopte neus, niet helemaal dicht, maar wel redelijk verstopt.
Maar mijn grootste klacht is…ik ben zoooooo ontzettend moe!!
In september ben ik naar de huisarts gegaan. Er is vanalles onderzocht, o.a. een heeel uitgebreid bloedonderzoek wat helemaal goed bleek te zijn. Daarna ben ik doorverwezen naar de KNO-arts en de ortopeed. Bij de KNO-arts heb ik Avamys neusspray voorgeschreven gekregen en dat gebruik ik sindsdien, maar het is nog steeds niet helemaal over.
Verder kom ik bij een psychologe, een ademhalingstherapeute en een haptotherapeute.
Ik ben eerst 4 weken thuis geweest en daarna ben ik mijn werk langzaam weer op gaan bouwen.
Ik zit nu op 90%, maar ik hou het gewoon niet vol…ik ben zo verschrikkelijk moe…!
Buiten mijn werk, kan ik bijna niets meer doen. Ik heb ook heel gauw last van spierpijn, als ik toch iets doe en ben daarna nog vermoeider.
Ik hoop dat iemand tips voor me heeft…alvast bedankt!