Over Dr Lerners studie, afd artikelen.
Moderator: Moderators
Over Dr Lerners studie, afd artikelen.
Heeft Nijmegen daar al kennis van genomen?
weet iemand waar ik die medicijnen kan bestellen???
mag ook illegaal.
Gezien er in Nederland ( overheid) toch niets gedaan wordt!
Naar aanleiding van dit artikel.
http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-590.html
Ik zet het artikel er ff neer @Annac
mag ook illegaal.
Gezien er in Nederland ( overheid) toch niets gedaan wordt!
Naar aanleiding van dit artikel.
http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-590.html
Ik zet het artikel er ff neer @Annac

Dear Karma, I have a list of people you missed
Ik weet al bijna 10 jaar dat ik dengue (zwaar virus) en rickettsia heb gehad, kort na elkaar toen. Sinds kort weet ik dat ik ook ooit CMV heb gehad. En dan maar blijven zeggen tegen mij dat ze me niet kunnen helpen, niet weten waar de oorzaak ligt etc. Terwijl ik zelf al jaren roep dat het met die ziektes toen te maken heeft. Maar nee zo moest ik dat niet zien. En nu lijkt er dan steeds meer bewijs te komen dat ik #$%$#& gewoon gelijk heb.
Is natuurlijk ook positief nieuws, dat snap ik wel, maar het maakt me ook wel boos hoor. Maar goed, hopelijk gaat iemand mij nu eindelijk binnenkort daar eens voor behandelen, met antiviralen en/of AB (en wat ik nog meer nodog mocht hebben om te herstellen).
Is natuurlijk ook positief nieuws, dat snap ik wel, maar het maakt me ook wel boos hoor. Maar goed, hopelijk gaat iemand mij nu eindelijk binnenkort daar eens voor behandelen, met antiviralen en/of AB (en wat ik nog meer nodog mocht hebben om te herstellen).
stier schreef:@Melanie
Als jij nou illegaal een lading besteld, dan zoeken we hier ff 30 mensen die mee willen doen. Organiseren we zo onze eigen studie!
ok deal!!!niessie schreef:Ik doe mee hoor
ik durf het wel te slikken ook.
ik wou Dr Lerner aan mailen,
maar dan kom ik weer om in het Engels,
en mijn denkvermogen gaat nu echt op aan andere dingen. helaas!
Ik zou wel naar hem toe willen voor behandeling.
Dear Karma, I have a list of people you missed