Niet over je grenzen heen gaan.

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Ik moet er ook bijvertellen natuurlijk dat ik in het ziekenhuis lag in december dus ze hebben me volgetankt met ik-weet-niet-wat-allemaal.

Toch vind ik het te vermelden waard dat die twee produkten begin januari - naar mijn gevoel - mede een kentering hebben veroorzaakt.

Misschien heeft een hoger bewustzijn er een handje in gehad. Een spiritueel wezen heeft zich aan me geopenbaard in die dagen. Eerst dacht ik dat het Pietje de Dood was, achteraf bekeken was het mischien mijn Beschermengel. Zelf ben ik niet gelovig maar als zo'n wezen driemaal verschijnt en een boodschap (telepatisch) doorgeeft, begin je je toch vragen te stellen.

Mijn lichaam was wellicht al deels ontgift door een jaar lang geen chemische bereidingen meer te eten, enkel spelt toen (nu zoveel mogelijk glutenvrij dat doet de pijn duidelijk nog meer dalen maar je merkt het pas na 2-3 maanden), zo min mogelijk histamine omdat ik migraine patient ben en geen rauwe groenten en fruit meer om mijn darmen te sparen, dat wil zeggen ook geen kruiden, alleen himalayazout.

Doe daar een jaar 0,0 inspanningen bij. Ik ben verzorgd door mijn moeder als een prinses. Mijn eten werd op mijn eten geserveerd, ik werd gewassen, mijn haren gedroogd, ik heb 8 maanden bij mijn ouders gewoond. Geen geluid, geen input, geen stapje verzet. Het ging gewoon niet. Anderzijds is dat ook mijn redding geweest, geloof ik. Als ik toen nog iets had gedaan, had mijn hart het gewoon begeven.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Renka
Gevorderd lid

Bericht door Renka »

@ Marretje. Wat geweldig dat er ook zulke hulpverleners zijn! Daar heb je wel mee geboft, denk ik.

@ Marlene. Ergens wel fijn om te lezen dat je meer dingen hebt 'gedaan' dan alleen de Q10 ed met het dieet. Dan lijkt het toch wat minder simpel. Fijn dat je moeder zo voor je heeft gezorgd. De periode dat ik bij mijn moeder woonde, omdat het heel slecht ging, werd ik vooral aangespoord om toch maar zoveel mogelijk te doen. Dat was niet echt rustgevend.
Wat mooi van die beschermengel! Ik geloof wel in die dingen en vind het ook mooi om zoiets te horen. Weet je ook nog wat de 'boodschap' was of was het meer een gevoel?
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

De boodschap was een vraag:

"Wat is er nu nog essentieel voor je?"

Tja als je net euthanasie hebt gevraagd en je denkt dat die verschijning je komt halen ...

Ik heb enkele dagen moeten nadenken over het antwoord.
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

Hier nog iemand die te goed is met hooi en vork :? De laatste weken is de balans compleet zoek en dat heb ik al een paar keer moeten bekopen met een bed dag.
Mijn vriend doet graag dingen voor mij maar ik vind het zó moeilijk om het uit handen te geven.... dan denk ik: ja hallo ik zit hier de hele dag, moet hij dat straks ook nog gaan doen? (logica van niks, ik weet zelf ook wel dat ik niet voor niks thuis zit)
En vervolgens ga ik weer gigantisch ver. Dom dom want zo kom ik niet van mijn bed dagen af natuurlijk, en bovendien is voor hem ook niet duidelijk waar mijn grens ligt. Ik heb hem gevraagd om me tegen mezelf in bescherming te nemen.
Ik doe ook heel minimaal op zo'n bed-dag: meestal slaap ik heel diep voor een uur of 3, kan ik een aantal uur niet bewegen en zo af en toe loop ik een rondje door het huis om een wasje aan te zetten of zo. Het liefst in combinatie met een boterham smeren en een toiletbezoek zodat ik er de eerste uren daarna niet meer uit hoef.
Nee ik hoef zo echt niet aan werken te denken :cry:
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door tanto »

@ Jannekeboz: zijn jullie weer bij elkaar?
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :lol:
Nieuwe liefde \:D/
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
Renka
Gevorderd lid

Bericht door Renka »

Ben blij dat Anto 'm stelde. Ik dacht ook al dat ik iets gemist had. Gefeliciteerd Janneke!

Lastig die grenzen. Herkenbaar wederom!
Plaats reactie