Wie heeft er een huisarts die in ME/CVS gelooft?

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

Gelooft jouw huisarts in ME/CVS ?

Ja
41
55%
Nee
28
37%
Anders (graag uitleg in antwoord)
6
8%

Totaal aantal stemmen: 75
laura2408
Beginner

Bericht door laura2408 »

Ha niessie,

ik snap helemaal wat je bedoelt....en ik denk dat je gelijk hebt dat hij de ziekten zoals me en cvs enzo niet serieus neemt en dat vind ik een kwalijke zaak.
maar ik bedoel hij neemt mij wel serieus, hij gelooft dat ik echt pijn heb en dat ik echt steeds meer invalide wordt....hij denkt niet dat ik uit mijn nek klets alleen hij komt er niet uit wat het zou kunnen zijn, en tja als je dan een aantal ziekten niet serieus neemt maak je het ook lastiger voor jezelf.
:wink:
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door niessie »

Het is een heel gezoek he Laura :cry:
Het is natuurlijk heel prettig al een arts je klachten serieus neemt maar als hij bij de standaard onderzoeken en resultaten blijft(waar nooit wat uitkomt!!) dan schiet het voor jou ook niet op he :wink:
anita43
Beginner

Bericht door anita43 »

JA

Ik heb echt super geluk met mijn huisarts! Hij vind het ook vaak moeilijk om
goede adviezen te geven (want die zijn er niet echt) maar hij steunt me in alles en kan altijd om een verwijsbriefje vragen als ik een andere therapie wil proberen.
Hij helpt me zo goed hij kan!

Groetjes Anita
I know the heart of life is good....
nabo
Gevorderd lid

Bericht door nabo »

Mijn huisarts geloofd totaal niet in de ziekte. Vorige week was ik daar nog en kreeg ik weer een heel GET plan naar mijn hoofdgeslingerd. En ze noemt DML dus een kwakzalver, terwijl ze niet eens weet wat hij precies doet.

Verder ook geen andere artsen die in de ziekte geloven. Mijn psycholoog waarbij ik CGT doe die geloofd er wel in (jaja bijna niet te geloven) en ik heb ook veel aan zijn therapie. Mijn klachten worden er niet minder van maar ik kan er wel beter mee omgaan en hij ziet niks in GET. heb daarvoor ook nog 2 andere psychologen gehad, omdat het zogenaamd allemaal tussen mijn oren zit maar die 2 waren echt totaal Nijmegen!!
Ik kan niet wachten tot ik naar DML ga !!
Plaats reactie