Ik kreeg het behandelplan na het 'terugkombezoek' waarin ik de resultaten te horen kreeg na een paar weken thuisgestuurd. Ik had toen op die dag nog wel de DMPS test gedaan, dus er moest nog even gewacht worden op die uitslag voor hij het behandelplan kon maken. Maar volgens mij is het standaard dat je komt en dan na een week of twee het behandelplan binnen hebt.
Sommige mensen laten trouwens hun recepten door de huisarts stempelen, zodat ze ze vergoed krijgen. Maar ik krijg de reguliere medicatie ook zonder die stempel vergoed, dus dat scheelt.
Hoe gaat eerste bezoek De Meirleir in zijn werk?
Moderator: Moderators
Al bij al : véél geduld hebben ! en je niet van de wijs laten brengen.
ik belde voor een afspraak begin december,
en 2 juni ben ik met mijn therapie gestart.
dat was wanhopig lang wachten, eens ik de beslissing had genomen
om ten einde raad Prof. DML te consulteren.
Gelukkig lees en leer ik veel hier op dit forum
want nu probeer ik mijn HA die steeds de wenkbrauwen fronst,
mij toch een beetje te laten aanmoedigen.
Tenslotte probeert iedereen ( HA, kinesist, apotheker...)
mij naar DrWynants te verwijzen, zelfs de apothekersbond werd gebeld
ivm met mijn medicatie en die vertelde dat de CTG van het UZA
70 % resultaten behaalt en dat ik er beter nog eens over nadacht...
Ik moet stevig in mijn schoen
blijven staan...
zeker nu ik mij "minder" voel tijdens de 1° AB kuur...
ik belde voor een afspraak begin december,
en 2 juni ben ik met mijn therapie gestart.
dat was wanhopig lang wachten, eens ik de beslissing had genomen
om ten einde raad Prof. DML te consulteren.
Gelukkig lees en leer ik veel hier op dit forum
want nu probeer ik mijn HA die steeds de wenkbrauwen fronst,
mij toch een beetje te laten aanmoedigen.
Ik moet stevig in mijn schoen
blijven staan...
zeker nu ik mij "minder" voel tijdens de 1° AB kuur...
Echt?? (mond valt open van verbazing). Alsof wij van een andere planeet komen of zo. Gelukkig heb ik CGT al gedaan (just for the record), kunnen ze dat niet als argument gebruiken.mira schreef:Al bij al : véél geduld hebben ! en je niet van de wijs laten brengen.
Jammer dat je je nu slechter voelt. Ik zou wel eens wat positieve verhalen willen lezen over de behandeling van DML. Verhalen van mensen die erdoor hersteld zijn. Waar zijn al die mensen? Zouden die meteen van het web verdwijnen?
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Absence of proof is not proof of absence
Absence of proof is not proof of absence
Ik denk idd dat mensen die zich goed voelen geen nood meer hebben om hier te komen. Al ben ik daar mss een beetje een uitzondering op, maar ik weet dan ook graag wet er omgaat 
Ik ben in 2007 de eerste keer bij DML geweest en moet zeggen dat ik ondertussen al veel gebeterd ben. Ik werkte toen full time, maar zat eigenlijk meer als een zombie als wat anders op mijn stoel. Het jaar erna afgesproken met mijn baas dat als ik me zo zombie voelde ik niet zou komen, dus dat jaar heel veel afwezig geweest.
Ondertussen werk ik 4/5e, met de woensdag als rustdag en in het weekend max 1 dag iets plannen, de andere is ook rustdag en ik kan al sinds januari zeggen dat het best goed gaat. Ik moet mij aan mijn ritme houden dat wel, maar ik functioneer de andere dagen weer relatief gewoon

Ik ben in 2007 de eerste keer bij DML geweest en moet zeggen dat ik ondertussen al veel gebeterd ben. Ik werkte toen full time, maar zat eigenlijk meer als een zombie als wat anders op mijn stoel. Het jaar erna afgesproken met mijn baas dat als ik me zo zombie voelde ik niet zou komen, dus dat jaar heel veel afwezig geweest.
Ondertussen werk ik 4/5e, met de woensdag als rustdag en in het weekend max 1 dag iets plannen, de andere is ook rustdag en ik kan al sinds januari zeggen dat het best goed gaat. Ik moet mij aan mijn ritme houden dat wel, maar ik functioneer de andere dagen weer relatief gewoon