Nieuwe aanvraag voorzieningen
Moderator: Moderators
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Het is alweer 5 weken geleden dat de hoorzitting is geweest, en heb nog steeds niks gehoord...
BEn me wel aan het bedenken of ik al dan niet een rechtzaak ga doen als het weer afgewezen wordt.
Ook van het CIZ heb ik nog niks gehoord. Het bezwaar daar is 7 weken geleden in gediend.
Ik vind het moeilijk om geduldig af te wachten.
BEn me wel aan het bedenken of ik al dan niet een rechtzaak ga doen als het weer afgewezen wordt.
Ook van het CIZ heb ik nog niks gehoord. Het bezwaar daar is 7 weken geleden in gediend.
Ik vind het moeilijk om geduldig af te wachten.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Ik heb besloten niet in beroep te gaan. Niet omdat ik het ermee eens ben, absoluut niet, vind het totaal onrechtvaardig, maar ik wil de energie er niet aan besteden.
Over een week moet ik nl weer naar het UWv, vanwege de start van de WIA aanvraag.
Dat vind ik nu belangrijker.
Over een week moet ik nl weer naar het UWv, vanwege de start van de WIA aanvraag.
Dat vind ik nu belangrijker.
Hoi Francis,
Ik ga voor je duimen!
Groetjes, Louisa

Ik begrijp je goed. De gesprekken met het UWV gaan ook veel energie vragen. Hopelijk tref je een ME/CVS-vriendelijke arts/beoordelaar bij het UWV.francis1968 schreef:Ik heb besloten niet in beroep te gaan. Niet omdat ik het ermee eens ben, absoluut niet, vind het totaal onrechtvaardig, maar ik wil de energie er niet aan besteden.
Over een week moet ik nl weer naar het UWv, vanwege de start van de WIA aanvraag. Dat vind ik nu belangrijker.
Ik ga voor je duimen!
Groetjes, Louisa

- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Tot nu toe heb ik goeie artsen getroffen op het uwv. Ik ben nl. tijdens mijn ziekzijn ontslagen, dus kreeg via het uwv ziekengeld.
Kan me niet voorstellen dat de uwv arts die over de wia gaat iets totaal anders gaat verkondigen als de arts die over de zw gaat
.
Dat hoop ik in elk geval...
Kan me niet voorstellen dat de uwv arts die over de wia gaat iets totaal anders gaat verkondigen als de arts die over de zw gaat

Dat hoop ik in elk geval...
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
De eerste stappen zijn gezet. Gisteren is er een brief naar mijn rechtsbijstandverzekering gegaan, voor toestemming.
Vandaag brief naar de rechtbank, want de 6 weken voor beroep zijn bijna om.
Mocht de verzekering geen dekking bieden, dan moet ik het beroep helaas terugtrekken, maar volgens de polis ben ik gewoon gedekt hiervoor.
Ben benieuwd hoe een en ander gaat lopen.
Vandaag brief naar de rechtbank, want de 6 weken voor beroep zijn bijna om.
Mocht de verzekering geen dekking bieden, dan moet ik het beroep helaas terugtrekken, maar volgens de polis ben ik gewoon gedekt hiervoor.
Ben benieuwd hoe een en ander gaat lopen.
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer: