antistoffen tegen mitochondrien

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bieb
Actief lid
Berichten: 193
Lid geworden op: 30 dec 2009, 01:11

antistoffen tegen mitochondrien

Bericht door bieb »

hallo allemaal!

weet iemand hier iets over in relatie tot me/cvs?
ik heb gisteren gehoord dat ik antistoffen heb tegen mitochondrien
mijn IgA is ook verhoogd
en de leukocyten een beetje verlaagd

hoop wat van jullie te horen

groetjes
bieb
Gebruikersavatar
mrt
Actief lid
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 mar 2010, 21:12

antistoffen tegen mitochondrien

Bericht door mrt »

Zou je kunnen uitleggen wat die antistoffen zijn ?
Gebruikersavatar
epagneulbleu
Actief lid
Berichten: 121
Lid geworden op: 28 feb 2010, 11:33

Bericht door epagneulbleu »

Ik maak ook antistoffen tegen mijn eigen lichaam. Tegen wat precies weet ik niet. Het aanmaken van die antistoffen is een indicator van reuma. Ik heb geen reuma. De ene mens heeft gaan last met een niveau van 200, een andere vergaat van de reuma op een niveau van 160.
Er wordt me steeds gezegd dat ik mij er geen zorgen om hoef te maken.
Gebruikersavatar
kit
Beginner
Berichten: 61
Lid geworden op: 16 aug 2009, 10:13

Bericht door kit »

ik snap daar ook niks van, van die onderzoeksresultaten. Wat ik wel weet is dat we dus eigenlijk een auto-immuunziekte hebben...
Gebruikersavatar
Barb70
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 379
Lid geworden op: 12 dec 2008, 10:43

Bericht door Barb70 »

Het CVS centrum Amsterdam doet op dit moment een onderzoek naar de mitchondrieen. Het blijkt dat we ze zelf vernietigen.
stier
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1972
Lid geworden op: 15 apr 2010, 16:52
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door stier »

Goed dat daar ook al onderzoek naar gedaan wordt. Goh, steeds meer positief nieuws hier! PvM heeft mij vorig jaar ook onderzoek naar mitochondrieen voorgesteld, maar ik vond dat toen nogal vaag. Kostte 500 euro en dan liet hij het onderzoeken in de UK. Hopelijk kunnen we dat soort onderzoek binnen afzienbare tijd ook in NL laten doen in Amsterdam. En dan hopelijk ook goedkoper, of vergoed door verzekeraar.
Gebruikersavatar
mrt
Actief lid
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 mar 2010, 21:12

Bericht door mrt »

stier schreef:Goed dat daar ook al onderzoek naar gedaan wordt. Goh, steeds meer positief nieuws hier! PvM heeft mij vorig jaar ook onderzoek naar mitochondrieen voorgesteld, maar ik vond dat toen nogal vaag. Kostte 500 euro en dan liet hij het onderzoeken in de UK. Hopelijk kunnen we dat soort onderzoek binnen afzienbare tijd ook in NL laten doen in Amsterdam. En dan hopelijk ook goedkoper, of vergoed door verzekeraar.
Yep, dat is het ATP profile, waarschijnlijk in combinatie met cell-free DNA en dan het het CFS profile.
Gebruikersavatar
mrt
Actief lid
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 mar 2010, 21:12

Bericht door mrt »

Barb70 schreef:Het CVS centrum Amsterdam doet op dit moment een onderzoek naar de mitchondrieen. Het blijkt dat we ze zelf vernietigen.
Yep, dat is ook mijn model........
Plaats reactie