De Meirleir
Moderator: Moderators
Deze week heb ik eerste consultatie met diëtiste Tobback in Himmunitas en volgende fietsbelastingsproef, uitslag alle testresultaten en hopelijk diagnose en behandeling tijdens consultatie met De Meirleir.
- Moet je die gesprekken voorbereiden?
- Wat mag je niet vergeten van te vragen?
- Bespreking bij Tobback duurt blijbaar een uur, hoeveel tijd neemt DML om resultaten te bespreken?
@senna Zit er soms ook mee in dat alle resultaten negatief zijn, wat dan? Heb je ondertussen al resultaten gekregen?
yogan
- Moet je die gesprekken voorbereiden?
- Wat mag je niet vergeten van te vragen?
- Bespreking bij Tobback duurt blijbaar een uur, hoeveel tijd neemt DML om resultaten te bespreken?
@senna Zit er soms ook mee in dat alle resultaten negatief zijn, wat dan? Heb je ondertussen al resultaten gekregen?
yogan
zie mijn blogje
http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... rt-90.html
Ik heb alle resultaten per post gekregen.
Maar als je nog vragen hebt...
http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... rt-90.html
Ik heb alle resultaten per post gekregen.
Maar als je nog vragen hebt...
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !
Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Time For Lyme BE-NL
Vraagje voor mensen uit Nl die bij DML zijn geweest en de tweedaagse testen hebben gehad:
Wat eten jullie die dagen? Je mag geen koolhydraten groenten of fruit. Dus alleen kip en yoghurt?
Ik weet het even niet, misschien hebben jullie tips.
Wat eten jullie die dagen? Je mag geen koolhydraten groenten of fruit. Dus alleen kip en yoghurt?
Ik weet het even niet, misschien hebben jullie tips.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Absence of proof is not proof of absence
Vezelrijk voedsel (bruin brood, zemelen, pasta, chocolade, sterk gekruide sauzen, muesli, fruit en groenten zoals peulvruchten) en snoepgoed (als kauwgom) vermijden ..
Maar je mag dus wel andere groenten.. Bloemkool. wortelen enz. En koolhydraten stond niet in mijn lijstje.. Naar mijn idee mag je gewoon aardappelen! Maar goed.. Dit lijstje was van september.. Misschien is dat wel veranderd..
Ik heb aardappelen met groente en vlees gegeten..
Maar je mag dus wel andere groenten.. Bloemkool. wortelen enz. En koolhydraten stond niet in mijn lijstje.. Naar mijn idee mag je gewoon aardappelen! Maar goed.. Dit lijstje was van september.. Misschien is dat wel veranderd..
Ik heb aardappelen met groente en vlees gegeten..
Even zeuren: Ik voel me vandaag weer net alsof ik vreselijk griep ga krijgen. Spierpijn, koorts keelpijn. Nu ben ik bang dat het allemaal niet gaat lukken met DML. Er heen en al die testen. Ik heb maandag een afspraak en ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen (rampdag). Misschien hebben jullie tips of troost. Alles is welkom.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Hee Anto, wat naar. Het is altijd rot, maar naar die afspraken kijk je zo lang uit he? Nu komt zo'n griep helemaal niet uit. Wat misschien wel fijn is om te weten: er zijn daar ook bedjes. Dus als het nodig is kun je ook gaan liggen, kijkt niemand van op daar. Gewoon een lapje voor je ogen en oordopjes mee en met een beetje inbeeldingsvermogen is het net alsof je thuis in bed ligt.
Sterkte ermee en ik hoop dat het meevalt, zodat je maandag toch gewoon kunt gaan!

Ik was ook ziek op mijn eerste afspraak maar ik had er zo lang naar uitgekeken dat ik voor geen miljoen had willen afbellen.
Véél succes Anto !!!Hopelijk voel je je morgen beter.
Véél succes Anto !!!Hopelijk voel je je morgen beter.
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !
Time For Lyme BE-NL
Time For Lyme BE-NL
hoi anto, succes morgen. Ik vind het ook altijd heel zwaar om te gaan. En het is zo lang in de auto (NL, ruim 2 uur zonder files). Gelukkig rijdt mijn man. Ik lig ernaast (kussen en dekentje mee). En bij Himmunitas zijn bedjes en niemand kijkt daar er van op als je er als een zoutzak bij zit hoor. Gelijkgestemden. En ik krijg toch altijd weer moed na zo'n bezoek, omdat dr. de Meirleir ook nog steeds positief is en verbetering ziet zitten!!
hehehehejoni schreef: En bij Himmunitas zijn bedjes en niemand kijkt daar er van op als je er als een zoutzak bij zit hoor.
In België zeggen ze patattenzak, maar we begrijpen mekaar wel !!!
hehehehehehe
grappig
De lange autorit zou niet zo erg zijn als je er een daguitstap van kon maken... oh lieve ironie!
succes!