Hartoverslagen en bloed terugstroom naar de boezem

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Boxertje
Actief lid

Bericht door Boxertje »

Hoi allemaal,

Zijn er hier ook mensen die last of problemen hebben van behoorlijke overslagen van het hart? En ook bij wie er bloed terugstroomt vanuit de kamer weer de boezem in? Zoja hoe zijn jullie er achter gekomen en wat wordt er nu aan gedaan?
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Alie »

hoi boxertje
die hart overslagen heb ik ook regelmatig maar
terugstromen van het bloed weet ik niet ik hoop dat iemand je kan helpen sterkte liefs alie
angelsandra
Actief lid

Bericht door angelsandra »

Hart overslagen heb ik ook. Cardioloog zei dat dat heel normaal is dat sommige mensen dat elke dag hebben elke 2 seconde. Pfff ik word er gek van. bij mij is het vanaf het moment dat ik ziek werd. Gebruik nu beta blockers hiervoor.
Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me ~Psalm 23:4
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Boxertje schreef:En ook bij wie er bloed terugstroomt vanuit de kamer weer de boezem in?
Ik begrijp dat dat dus de verkeerde kant op is? Zal wel een domme vraag zijn, maar ik heb geen medische vooropleiding... Hoe kom je hier in vredesnaam achter? Ik bedoel: dat is toch niet aan je lijf te voelen? Welk onderzoek heb jij laten doen, Boxertje?

Groeten van Bloem, die op het forum best vragen durft te stellen met het risico dat ze niet als de slimste wordt gezien...
Boxertje
Actief lid

Bericht door Boxertje »

Hoi,

Ik ben in Amsterdam onder behandeling. Ik heb in het begin (bijna 2 jr terug) een echo van het hart gekregen, niks te zien. Toen afgelopen feb. een kanteltafeltest. Toen steeg mn bloeddruk dus een 24 uur bloeddrukmeter en holteronderzoek gehad.
Daaruit bleek dat er een vrij hoge hartslag is, regelmatig overslagen en daarom wilde Visser nog een keer een echo doen en daaruit bleek dat lekje.

Nu zit ik te wachten op een herhaling van de kanteltafeltest met Doppler onderzoek...
Plaats reactie