Even een vraagje: ik heb lactose, fructose, glutenintolerantie, maar kan ook absoluut niet meer tegen koffie, alcohol...als ik mijn dieet goed doe, is mijn onderbuik zacht, maar als ik zondig, dan is mijn onderbuik pijnlijk en zitten er pijnlijke striemen in, dat gaat gepaard met een afwezig gevoel in mijn hoofd.
Ik ben op kursus geweest en daar zeiden ze dat we door de pijn moesten gaan met massages, dus, ik zit daar nogal eens in te masseren, maar ik heb het gevoel dat dat alleen maar tijdelijk helpt.
Heeft iemand dit nog en wat zou het kunnen zijn en weet iemand wat eraan te doen?
Ik heb deze mail aan mijn vroegere kursisten, osteopaat... ook gesteld en nu stel ik ze hier ook, er moest zo maar eens iemand zijn die het weet, en ik wil er echt vanaf!!!
pijnlijke striemen in onderbuik
Moderator: Moderators
pijnlijke striemen
Eigenlijk denk ik dat je voorlopig niet veel meer kunt doen dan heel stirkt je dieet volgen karolien. Van zodra je darmen terug in orde zijn zal die striemende pijn ook verdwijnen. Je kunt door darmmassage wel de transit bevorderen, maar die pijn komt denk ik van de darmdysbiose. Alle belasting uitschakelen en de darmen terug gezond krijgen, dat is de enige weg. Zo ervaar ik het zelf toch. Ik heb dezelfde intoleranties, ook nog allergieën zodat ik bovenop geen eieren, varkensvlees, appels en zaken die de maag belasten mag eten. Ondertussen zware antibioticakuren om de "beestjes" van bartonella en slechte darmbakterieën aan te pakken. Ook gevolgd door probiotica. Maar ik geloof dat op die manier de darmen ook gezonder zullen worden en dan staan we veel verder!