Nexavir (4ME): effect? ervaring?

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Lynn
Donateur
Donateur
Berichten: 751
Lid geworden op: 29 mei 2009, 15:12

Bericht door Lynn »

hoi Vicky,

Na 3 maanden (of later) effect krijgen kan nog goed hoor! Ik dacht dat als je na 5 maanden nog geen effect had dat DML dan aangeeft dat het effect waarschijnlijk ook niet meer gaat komen. Maar het verschilt heel erg sterk per persoon hoe snel je iets merkt.. Ik had mezelf ingesteld op 3 maanden.. Je hebt nog een maand tot 18 mei! ik hoop dat je dan iets gaat merken.. Ik merk het aan de terugvallen.. Als ik voorheen op (elektrische) fiets naar winkel ging kostte me dat 5 dagen .. en nu maar een halve dag!
Hoop echt dat je je effect gaat voelen!
Gebruikersavatar
maritta
Beginner
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 mei 2009, 19:08

Bericht door maritta »

Waar kan je dat spul krijgen of ik bedoel kopen??? Bedankt!
M.
Gebruikersavatar
Lynn
Donateur
Donateur
Berichten: 751
Lid geworden op: 29 mei 2009, 15:12

Bericht door Lynn »

Ik heb het voorgeschreven gekregen van DML.. Ook besteld via de route die hij aangaf.. Ben je ergens onder behandeling?
Vicky
Beginner
Berichten: 92
Lid geworden op: 28 nov 2005, 17:00

Bericht door Vicky »

ja ge hebt gelijk, ik moet nog wa geduld hebben é.

Kben blij voor jou Lynn da ge zo goe het effect al voelt!
ik duim voor jou da ge nog een heel stuk beter wordt hoor.

groetjes Vicky
Vicky
Beginner
Berichten: 92
Lid geworden op: 28 nov 2005, 17:00

Bericht door Vicky »

Hallo

vorige week voelde ik me toch een paar dagen wat fitter in mijn hoofd en zo minder ziek, dus ik hoop dat dit een teken is dat de nexavir begint aan te slaan bij mij. Maar nu ben ik wel opnieuw verkouden waardoor ik me toch weer wat mottiger voel. Het is hier echt de ene verkoudheid na de andere, is dat normaal dat je dat nog hebt met die nexavir, want normaal moet dat toch ook je immuunsysteem een boost geven?

groetjes Vicky
Gebruikersavatar
zonaanbidster
Gevorderd lid
Berichten: 949
Lid geworden op: 08 jun 2007, 23:49

Bericht door zonaanbidster »

is dat normaal dat je dat nog hebt met die nexavir, want normaal moet dat toch ook je immuunsysteem een boost geven?
Ja hoor.
Het heeft tijd nodig en daarnaast zijn er ook mensen die even oude klachten zien herleven. Ik was er zelf maanden 1 van. Dus het hoeft beslist niet gelijk goed te gaan. Kwestie van doorgaan en op wat langere tijd kijken, minimaal een maand of 4 vanuit mijn eigen ervaring voor je echt iets kunt zeggen in veel gevallen. Ik heb zelf lang Nexa gespoten en zit nu op proef zonder na een poos in de afbouw te zijn geweest. In overleg hoor.
Gebruikersavatar
Lynn
Donateur
Donateur
Berichten: 751
Lid geworden op: 29 mei 2009, 15:12

Bericht door Lynn »

Klopt!! Ik ben na mijn opleving ook weer volledig ingestort, maar goed.. Ik heb WEL ervaren dat mijn lichaam blijbaar nog kan herstellen.. Dus we prikken 'vrolijk' door!!
Vicky
Beginner
Berichten: 92
Lid geworden op: 28 nov 2005, 17:00

Bericht door Vicky »

allé dat doet deugd dat te horen. Kben dus niet alleen met die klachten. Dus we blijven idd vrolijk verder spuiten en hopen é.

Lynn, wel jammer dat ge nu terug ingestort zijt é, maar idd blijven doorgaan want het is een teken dat het toch iets met je doet é.

dikke knuf
Gebruikersavatar
joni
Actief lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 16 sep 2009, 20:21

Bericht door joni »

Ik durf het bijna niet te zeggen... maar ik heb het idee dat ik wat resultaat merk. Vanaf september t/m half december gespoten. Toen was het niet meer leverbaar (kreeg ik isoprinosine als vervanger). Vanaf half maart weer begonnen. Ik heb het idee dat ik me met Nexavir beter voel dan zonder. Ook ben ik vanaf half december (zonder Nexavir) veel & veel slechter worden. En nu na 1,5 maand weer gebruiken, gaat het weer beter.

Ik heb zoals velen een hele medicijnenlijst in te nemen per dag, dus tja, helemaal zeker weten doe ik het niet. Maar het is toch opvallend dat sinds ik het weer heb ik me lichamelijk wat sterker voel. Ik kan nu weer iets fietsen en wandelen. Verder voel ik me tussen het slapen door ook iets beter waardoor ik dan ook wat meer kan doen en wat meer kan verdragen.

Ik ben voorzichtig hoopvol, want ik ben natuurlijk ook maar al te bang voor een terugslag.
Vicky
Beginner
Berichten: 92
Lid geworden op: 28 nov 2005, 17:00

Bericht door Vicky »

wat een goed nieuws joni! khoop dat het zo verder evolueert hoor.

Ik ben nu een goeie 3 maanden aan het spuiten, en ik ben de laatste tijd wel veel ziek geweest, maar volgens DML is dit normaal, want ons vroegere overactieve immuunsysteem wordt nu de kop in gedrukt tot onder het niveau van een gezond iemand, maar op ongeveer 4 maanden zou dat terug op een normaal niveau moeten komen, dus ik heb wel hoor. Het is toch een teken dat het iets doet hé nu.

groetjes Vicky
Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

vraagje: hoeveel kost nexavir precies en waar krijg je het vandaan?
Misschien staat dat al wel ergens maar misschien is die info ook niet up to date.

succes met spuiten...gedoe als ik het zo lees.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
plassterk
Donateur
Donateur
Berichten: 611
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:19

Bericht door plassterk »

Even voor het slapen gaan. Nexavir kost 150 euro per 20 ml, op een dosering van 2 ml per dag is dat 15 euro per dag, of wel 7,50 voor 1 prikje van 1ml
Je bestelt dit door naar een email adres je naam en verzendadres te vermelden en dan het geld (inlc. 14 euro verzendkosten voor nederland), zonder dat de email bevestigd wordt, over te maken op een abn-amro rekening, waarna het pakketje met nexavir enkele dagen later in de bus valt. Wil je dit emailadres en abn-amro reknr. hebben moet je maar en pbtje sturen.
Gebruikersavatar
marioman
Beginner
Berichten: 87
Lid geworden op: 03 dec 2009, 16:12
Locatie: Vlaams Brabant

Bericht door marioman »

Mijn diagnose en behandelplan is net toegekomen

Hoog Ferritine gehalte ( dat wist ik al,is altijd bij elk bloedname zo)
===>geen risico op hemochromatosis
Vit D3 = laag
Immunofenotypering = hoog aantal B-cellen
CD57 + lymfocyten = normaal in aantal
C4a = normaal
Cytokines in serum = normaal
Leucocystaire elastase activiteit = verhoogd
NKC activiteit ( perforine) = verhoogd
HHV-6 = negatief
EBV = negatief
FOODstats = caseïne-gluten en andere intoleranties
Faecale microbiële analyse = overgroei met enterococcus,lager dan normale groei in cultuur van E.colli & Clostridium;geen groei van Bacteroïdes
DMPS/ZnDTPA = hoge excretie van Kwik en Koper
Lactose & Fructose = normaal

Patiënt lijdt een "Gut-immune-neurotoxic disorder"
Er zijn diverse voedingsintoleranties aanwezig en een intestinale dysbiose met systemishe gevolgen

Mijn behandelplan

1° maand : Amoicilline enteric coated 500 mg 2x/d gedurende 8 dagen,daarna de rest v/d maand Mutaflor 2x/d

2° maand : Tiberal 500 mg 1/d en de andere dagen Mutaflor 2x/d

3° maand : Amoicilline enteric coated 500 mg 2x/d gedurende 8 dagen,daarna de rest v/d maand Mutaflor 2x/d

Supplementen: Alles kan besteld worden bij Protea-Neutraceuticals
B12 extreme 1 smelttablet/d ( ipv de spuiten met hydroxocobalamine )
Colitofalk 500 mg 3x2/d
Chlorella 1000 mg 3x/d
Jarrow Bile Acid Factors 1 bij de hoofdmaaltijd (bestellen bij iHerb )
Lipospheric Vit C
Daily Health Propack 2x1/d
2 litervochtinname per dag

Optioneel : Nexavir 2 cc/dag :?: :?:
Begrijp niet waarom dit er nu bijstaat
Tijdens het conultatiegesprek heeft DML er niets over gezegd
Uit de internetverslagen blijkt,dat het gebruikt wordt om EBV,HHV-6 en CMV te onderdrukken en om NKC te verhogen.

Mijn EBV en HHV-6 waren negatief en de NKC zijn al verhoogd
Begrijp er niets van
Heb al een mail gestuurd naar Himmunitas,maar nog geen reactie gehad

@De mensen hier op het forum
waarom werd dit produkt jullie aangraden ?
Wie weet waarvoor de nexavir wordt voorgeschreven door DML
Gebruikersavatar
joni
Actief lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 16 sep 2009, 20:21

Bericht door joni »

@ Marioman: Nexavir heeft een tweeledige werking: versterkt het immuunsysteem en is virusremmend. Bij mij zijn de NK (natural killer) cellen laag. Teken dat het immuunsysteem slecht werkt (even simpel uitgelegd). Verder zei de Meirleir laatst dat hij het ook geeft als hij vermoed dat je virussen onder de leden hebt (bv XMRV).

Volgens de Meirleir spelen er naast XMRV nog meer virussen een rol bij ME. Ik ben in zijn praktijk een standaard ME patient zoals hij het zei. Ik krijg dus Nexavir omdat mijn immuunsysteem zo slecht is. Verder gaf hij ook een keer aan dat hij mij behandelde met de aanname dat ik XMRV heb.

Je behandelplan ziet er heel herkenbaar uit. Zo heb ik het al ongeveer een jaar nu. Ik heb het idee dat de Nexavir wel iets werkt. Goed dat je het hebt nagevraagd bij Himmunitas!
Gebruikersavatar
joni
Actief lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 16 sep 2009, 20:21

Bericht door joni »

Ik spuit ook 1 keer per dag 2 ml subcutaan in het bovenbeen. Als ik het niet diep genoeg doe, dan krijg ik ook een zwelling (ik denk gewoon die nexavir in de cellen die boven in je huis liggen). Ik spuit tussen 45 graden schuin en rechtop in (als jullie dit snappen). Als ik schuin spuit, dan heb ik dus die zwelling. Verder inderdaad altijd blauwe plekken, en ik ben nog wel 8-10 uur per dag uit bed en best wat lopen enz.
Plaats reactie