Ik moest naar een psychiater omdat controle-arts (adviserende geneesheer van ziekenfonds) een verslag wou van een onafhankelijke psychiater (dus geen betrokken partij). Bezoek bij controle-arts in november 2009 is allesbehalve goed verlopen, ik kreeg er veel giftige opmerkingen

Dus ik wist heel goed waarom ze een verslag wou van een psychiater; om te zien of mn klachten niet ingebeeld zijn (tussen de 2 oren dus) of ik in een depressie zit of iets in die aard. Het maakte me zo kwaad, alweer dat onbegrip en terwijl ik echt met klachten zit, toch maar op gesprek moeten bij een psychiater. Helaas, moest ik het wel ondergaan. Ik weet niet of het bij jou om dezelfde rede is dat je naar een pscyhiater moet.Dinsdag 13 april 2010 ben ik er dus geweest. Ik snap je gevoel heel goed. Voor mij een nare ervaring en wil dat NOOIT meer ondergaan. Het is niet slecht afgelopen, maar ik zat daar helemaal niet op mijn plaats. Ik heb het
verloop van mij bezoek beschreven in 'Psychosociale aanpak', mocht je dat interesseren.
Succes alvast.
Een hond heeft maar 1 doel in zijn leven. Zijn hart schenken.