Weet je al of je nexavir gaat inspuiten?
Mij werd het gebruik hiervan ook voorgesteld maar ik weet nog niet of ik het ga doen... Het is zo gigantisch duur, hé?!
ik weet echt niet van wat we het moeten blijven betalen
 Ik heb het sowieso erg moeilijk met de bedragen die we telkensbetalen aan testen, medicatie, consultaties... maar met nexavir zou onze reserve (waar we oorspronkelijk andere, leuke dingen wilden mee doen, zoals ons huisje verbouwen) zeer snel minderen...
  Ik heb het sowieso erg moeilijk met de bedragen die we telkensbetalen aan testen, medicatie, consultaties... maar met nexavir zou onze reserve (waar we oorspronkelijk andere, leuke dingen wilden mee doen, zoals ons huisje verbouwen) zeer snel minderen...Maar langs de andere kant vraag ik me ook wel af wat ik laat liggen als ikhet niet doe... Nu ben ik aan mijn bed gebonden... Wat als nexavir hierin nu verbetering zou brengen??
pff... ik weet het niet...
groetjes, ellen

Wat een goed nieuws voor je! Meis, geniet er van en hopelijk krijg je nog meer verbetering door de Nexavir. Ik ga voor je duimen!
 Wat een goed nieuws voor je! Meis, geniet er van en hopelijk krijg je nog meer verbetering door de Nexavir. Ik ga voor je duimen!