lid van de ME-stichting

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

zonaanbidster
Gevorderd lid

Bericht door zonaanbidster »

:lol: Ik ook :lol: Ja dat van je best doen dan hoor, ik doe mijn best mijn best te doen. :wink:
Renka
Gevorderd lid

Bericht door Renka »

Kun je bij beide de contributie terugkrijgen via de zorgverzekering?

Of voldoet 1 van de 2 niet aan de eisen daarvoor?
pip
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door pip »

Ik denk dat dat er sowieso vanaf hangt of je een aanvullende verzekering hebt die dat vergoedt. Ik kreeg het zelf in elk geval terug toen ik lid was van de stichting. Nu ben ik lid van de vereniging en volgens mij kan ik het daarbij ook gewoon terug vragen. Maar misschien weet Guido den Broeder dit beter?
Teken deze petitie! http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte Alvast bedankt!
Guido_den_Broeder
Gevorderd lid

Bericht door Guido_den_Broeder »

Het hangt van je verzekeringspolis af, maar normaal gesproken is er hierbij geen verschil tussen een donatie aan de Stichting of een contributie aan de Vereniging.
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Indien je dit niet vergoed krijgt, is het dan mogelijk om dit bij je medische kosten op te tellen? Dan is het mogelijk van de belasting aftrekbaar? Iemand enig idee?
earthangel
Beginner

Bericht door earthangel »

ik kreeg het zonder problemen vergoed via AGIS en volgens mij zat het gewoon in het basispakket, maar tel het inderdaad anders gewoon op bij je medische kosten.....ik zou dat anders ook gedaan hebben....het zijn toch ook medische kosten.....
Renka
Gevorderd lid

Bericht door Renka »

Oke, dankjulliewel. Contributie aan een patiëntenvereniging zit wel gewoon in mijn polis. Wist alleen niet of daar nog onderscheid in wordt gemaakt.
Plaats reactie