t is niet oregano hé, t is origin'o .....
http://www.origino.be/, ik ben er gisteren voor de eerste keer geweest en ze hebben echt wel veel, wat glutenvrij betreft, zeker evenveel als in de bioplanet......in de bioplanet in gent hebben ze het meel van schär niet, bij origino in gent hebben ze het witte, maar niet het bruine, maar ze kunnen het wel bestellen.
Je kan alle producten van Schar trouwens rechtstreeks online kopen bij revogan, ze hebben nog een pak andere merken glutenvrij ook. Als je voor minstens 5 kg koopt leveren ze gratis aan huis, ....als je het zelf gaat afhalen krijg je 10 % korting, maar t is wel in drongen. De prijs is dezelfde als bij origino.....maar ze hebben dus wel meer merken.....
ik eet mijn glutenvrij brood de eerste dag niet geroosterd, dan is het best wel lekker, maar vanaf de 2de dag vind ik het te korrelig en dan rooster ik het ook.
@ senna : je mag brood eten met boekweitmeel, maismeel, rijstmeel, quinoameel, teff, sorghummeel, gierstmeel en wat lijnzaadmeel erbij tegen het constiperen, want dat krijg je wel van glutenvrij meel, constipatie

. Je moet eens kijken op
www.revogan.be welke soorten meel zij allemaal gebruiken in het glutenvrije brood.