Nu ik de diagnose van "teveel kwik" heb gekregen zit ik met een boel vragen.
Hoe ben ik daar aan geraakt ?
Kan je zoiets doorgeven tijdens de zwangerschap ?
Heeft er iemand van jullie ook deze diagnose ?
Mag ik de piste van "postvirale klachten" vergeten ?
Dr DM geeft me 1 jaar om van mijn klachten verlost te geraken.
Mijn omgeving vindt dat ik de toekomst nu maar eens optimistisch tegemoet moet gaan.
Daar heb ik het toch moeilijk mee, ben daarvoor te lang ziek.
Jullie ervaringen zijn meer dan welkom !
Kwik : voeding, amalgaam, vaccinaties,...
Moderator: Moderators
Kwik : voeding, amalgaam, vaccinaties,...
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !
Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Time For Lyme BE-NL
Ik herken veel van de vragen van toen ik hoorde dat ik een teveel aan nikkel in mijn systeem had.
Kwik zit naar het schijnt veel in fruit (zeker in appels bv), daarnaast denk ik dat er nog wel voedingsstoffen zijn waarin kwik zit.
Naar wat ik vermoed is dat door een slecht werkende darm er veel meer kwik (en andere metalen) opgenomen worden in het bloed dan dat een normale/gezonde darm zou doen.
Ik denk dat je deze 'ontdekking' moet zien als een grote stap in de goede richting, die zeker voor een deel verbetering zal zorgen als het opgelost raakt. Of daarmee alles opgelost is, kan ik niet zeggen, maar alle beetjes helpen nietwaar.
Kwik zit naar het schijnt veel in fruit (zeker in appels bv), daarnaast denk ik dat er nog wel voedingsstoffen zijn waarin kwik zit.
Naar wat ik vermoed is dat door een slecht werkende darm er veel meer kwik (en andere metalen) opgenomen worden in het bloed dan dat een normale/gezonde darm zou doen.
Ik denk dat je deze 'ontdekking' moet zien als een grote stap in de goede richting, die zeker voor een deel verbetering zal zorgen als het opgelost raakt. Of daarmee alles opgelost is, kan ik niet zeggen, maar alle beetjes helpen nietwaar.
Nee, ik heb geen uitleg gekregen.
Doorverwezen naar diëtiste (zie mijn blog).
http://www.xs4all.nl/~stgvisie/AMALGAM/ ... ml#Spieren
Als ik hier de gevolgen lees van kwik...
Doorverwezen naar diëtiste (zie mijn blog).
http://www.xs4all.nl/~stgvisie/AMALGAM/ ... ml#Spieren
Als ik hier de gevolgen lees van kwik...

Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !
Time For Lyme BE-NL
Time For Lyme BE-NL