Artesunate
Moderator: Moderators
- zonaanbidster
- Gevorderd lid
Lynn kun je inmiddels iets zeggen over je slikken van Artusenate?
Bijwerkingen?
Heb mogelijk via familie een andere weg om het middel hier te krijgen met lagere kosten dus.
Dan wordt het interessanter.
Moet bijna terug naar dm en verwacht ook wel xmrv uitslag; neem aan dat ik het dus ook daarvoor voorgeschreven kreeg.
Bijwerkingen?
Heb mogelijk via familie een andere weg om het middel hier te krijgen met lagere kosten dus.
Dan wordt het interessanter.
Moet bijna terug naar dm en verwacht ook wel xmrv uitslag; neem aan dat ik het dus ook daarvoor voorgeschreven kreeg.
Ik slik het nu bijna 3 maanden.. Heb geen bijwerkingen.. Maar ben momenteel zieker dan voorheen.. Kan hooguit nog 10 minuten van de bank komen per dag.. Maar ik denk niet dat het van artesunate komt.. Ik slik nu ineens zoveel! Alleen in mijn nieuwe 3 maanden hoef ik het niet meer te slikken! Nu heb ik het onbetaalbare medicijn Nexavir voorgeschreven gekregen.. :-S..
Laat je weten wat uitslag XMRV was?? Ben ook heeel benieuwd of je daar inderdaad Artesunate voor voorgeschreven krijgt!!
Laat je weten wat uitslag XMRV was?? Ben ook heeel benieuwd of je daar inderdaad Artesunate voor voorgeschreven krijgt!!
- zonaanbidster
- Gevorderd lid
- Zuiderzon
- Site Admin
- Contacteer:
Ik zag dat artesunate buiten stock is bij hepalin.com
http://www.hepalin.com/hepasunate50.htm
http://www.hepalin.com/orderform.htm
maar dat protea nutraceuticals ze verkoopt nu voor 43€?
http://www.protea-nutraceuticals.nl/pro ... ucts_id/88
dit ter mededeling
http://www.hepalin.com/hepasunate50.htm
http://www.hepalin.com/orderform.htm
maar dat protea nutraceuticals ze verkoopt nu voor 43€?
http://www.protea-nutraceuticals.nl/pro ... ucts_id/88
dit ter mededeling
Hoop doet leven!
Lynn, slik je nog steeds Artesunate? Ik ben er een kleine maand geleden mee begonnen maar heb last van zware bijwerkingen in de vorm van een verheviging van alle symptomen: OI, rillerigheid, schommelende lichaamstemperatuur, gloeiend hoofd enz. Steeds minder energie, ben nu vrijwel immobiel. Daarom stop ik er maar even mee.
Ik slik het nu zo'n 2,5 mnd. en merk er eigenlijk helemaal niks van...alleen heel licht wat in de eerste 3 dagen.
Ik vraag me dus ook weleens af wat ernou eigenlijk in zit.
Welke gebruike jij?
Ik heb deze uit Amerika besteld, en vraag me af of die hier bij Protea anders zijn kwa samenstelling...of ik dan wel wat zou merken...ik weet niet of het weer op mijn volgende beh. plan staat, dus wacht nog even met opnieuw bestellen.
Ik vraag me dus ook weleens af wat ernou eigenlijk in zit.
Welke gebruike jij?
Ik heb deze uit Amerika besteld, en vraag me af of die hier bij Protea anders zijn kwa samenstelling...of ik dan wel wat zou merken...ik weet niet of het weer op mijn volgende beh. plan staat, dus wacht nog even met opnieuw bestellen.
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
(Emily Dickinson)
Ik heb die van mij via Protea. In principe is de samenstelling dezelfde, denk ik. Artesunate is een derivaat van artemisia en wordt veel in Z-O Azië gebruikt (tegen malaria). Het zou ook werkzaam zijn als antiviraal middel. Ik heb nagevraagd waar die van Protea gemaakt wordt (in Nw Zeeland) omdat er nogal wat vervuilde/vervalste artesunate uit China (de grootste producent) op de markt is gebracht in Azië.
Artesunate werkt via oxidatie (net als bestraling) en ik kan me voorstellen dat je dat niet te lang moet doen. Ook is er veel interactie met andere medicijnen (die dan het effect versterken), dus misschien komen mijn klachten daar vandaan.
Artesunate werkt via oxidatie (net als bestraling) en ik kan me voorstellen dat je dat niet te lang moet doen. Ook is er veel interactie met andere medicijnen (die dan het effect versterken), dus misschien komen mijn klachten daar vandaan.
Ik gebruik het in combi met Nexavir, wss dus ook om de werking te versterken?
Ik vraag me af of die uit de US niet ook 'vervalst' zouden kunnen zijn soms...je weet eigenlijk niet echt wat je nou slikt soms...
Ik vraag me af of die uit de US niet ook 'vervalst' zouden kunnen zijn soms...je weet eigenlijk niet echt wat je nou slikt soms...
(Emily Dickinson)
(Emily Dickinson)
Ik heb de indruk dat de meeste Artesunate die online verkocht wordt uit China komt. Op zichzelf hoeft dat niet te betekenen dat er iets mis mee is. Alles wat je slikt kan vervuild zijn, helaas. In principe kan je voor alles wat je bestelt een analysecertificaat aanvragen (sommige sites bieden die ook spontaan aan), maar dan nog betreft het alleen de analyse van een specifieke partij, terwijl jouw potje misschien uit een andere partij komt.
Een vriendin van mij is jarenlang ziek geweest van vervuilde L-tryptophaan.
Ik slik vrij veel supplementen/medicijnen en heb niet de moeite genomen certificaten op te vragen..
Een vriendin van mij is jarenlang ziek geweest van vervuilde L-tryptophaan.
Ik slik vrij veel supplementen/medicijnen en heb niet de moeite genomen certificaten op te vragen..
Protea levert de Artusenate niet meer, die mogen het niet meer verkopen. Ik heb het nu via Apotheek de Saedeleer in Lier, daar maken ze het zelf. De capsules zijn maar de helft zo groot als die ik uit de US had, ben benieuwd of ik verschil ga merken (en dat ik mss ook wel van die nep chinese pillen te pakken had, wie weet;-) Wat ik nu heb vertrouw ik iig wel, hij maakt het i.o met DML, dus zal het wel goed zitten. De prijs is wel nog hetzelfde als bij Protea geloof ik, 30 euro voor 40 capsules.
(Emily Dickinson)
(Emily Dickinson)
Ik slik het nu al 15 mnd. eerst dagelijks, sinds 6 mnd. 2x per week, merk er eigenlijk niets van, geen bijwerkingen, maar ook geen pos. verbetering ofzo, dus wat het nu precies doet?
(Emily Dickinson)
(Emily Dickinson)