XMRV-test in Benelux
Moderator: Moderators
- zonaanbidster
- Gevorderd lid
Heey, ik was er ook gister en eergisteren.
Hij vroeg bij mij vooral om de evt. triggers in mijn verhaal en heeft daarop alle(!) testen uitgeschreven. (slordige 2000 euro al bijna)
Bij mij kwam ook de DMPStest eruit rollen oa, die moet nog.
Ik ga het in Ned proberen te regelen, en dan ook de inspanningstest en echocardiogram.
Of dat lukt is natuurlijk weer eens de vraag, anders moet ik een dagje terug.
Iemand nog tips waar, hoe enz.??
En... XRMV test (120 euro) nu via REDlabs, als ik het goed begrepen heb eerst ingevroren en later ... dat weet ik niet meer precies.
Heb gevraagd of daar dan wel behandeling voor zou zijn, en het antwoord was ja.
Dus maar alles ondertekent.
Vond het moeilijk maar waar moet ik als leek shifting maken, als ik het doe het lieftst goed. Maar zoveel geld ... pffff.
Maar als je het wilt doen is dit de plek, heb er vertrouwen in.
Hij vroeg bij mij vooral om de evt. triggers in mijn verhaal en heeft daarop alle(!) testen uitgeschreven. (slordige 2000 euro al bijna)
Bij mij kwam ook de DMPStest eruit rollen oa, die moet nog.
Ik ga het in Ned proberen te regelen, en dan ook de inspanningstest en echocardiogram.
Of dat lukt is natuurlijk weer eens de vraag, anders moet ik een dagje terug.
Iemand nog tips waar, hoe enz.??
En... XRMV test (120 euro) nu via REDlabs, als ik het goed begrepen heb eerst ingevroren en later ... dat weet ik niet meer precies.
Heb gevraagd of daar dan wel behandeling voor zou zijn, en het antwoord was ja.
Dus maar alles ondertekent.
Vond het moeilijk maar waar moet ik als leek shifting maken, als ik het doe het lieftst goed. Maar zoveel geld ... pffff.
Maar als je het wilt doen is dit de plek, heb er vertrouwen in.
Als ongeluk in een klein hoekje zit......
zit dan geluk in de rest?
zit dan geluk in de rest?
Zoals jullie vast weten ga ik volgende week naar DML
We vertrekken morgen al omdat het wel een eindje rijden is en dan overnachten we in een hotel(al met al een hele toer allemaal)
Ik weet nog steeds niet of ik het xmrv zal laten nakijken omdat ik er nog wel wat vraagtekens bij heb en het heel veel geld gaat kosten(390-450 euro)
Ik heb nog steeds goede hoop bij DML

We vertrekken morgen al omdat het wel een eindje rijden is en dan overnachten we in een hotel(al met al een hele toer allemaal)
Ik weet nog steeds niet of ik het xmrv zal laten nakijken omdat ik er nog wel wat vraagtekens bij heb en het heel veel geld gaat kosten(390-450 euro)
Ik heb nog steeds goede hoop bij DML

inzake XMRV:
Als ik imagine lees wordt het ingevoren, en pas als de test beschikbaar is wordt deze dan uitgevoerd?????
Als dit zo is, wat is dan de toegevoegde waarde om het nu te laten doen, aangezien je toch moet wachten tot de antilichamentest er is. Zelfs Vipdx heeft volgens mij nog geen antilichamentest beschikbaar naar mijn weten....
Punika
(eagerly awaiting the "first XMRV-postive in the Benelux")
Als ik imagine lees wordt het ingevoren, en pas als de test beschikbaar is wordt deze dan uitgevoerd?????
Als dit zo is, wat is dan de toegevoegde waarde om het nu te laten doen, aangezien je toch moet wachten tot de antilichamentest er is. Zelfs Vipdx heeft volgens mij nog geen antilichamentest beschikbaar naar mijn weten....
Punika
(eagerly awaiting the "first XMRV-postive in the Benelux")

Laatst gewijzigd door Punika op 27 mar 2010, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
@Lea en Senna Jammer dat ik jullie niet zie in Belgie maar ik wens jullie ook veel succes bij DML en we houden elkaar vast op de hoogte op het forum
@Vivijan bedankt
@Punika ik denk er eigenlijk hetzelfde als jij wat de xmrv betreft en ik kreeg echt dit hoge bedrag door van de ass van DML,ik ga het allemaal nog ff navragen

@Vivijan bedankt

@Punika ik denk er eigenlijk hetzelfde als jij wat de xmrv betreft en ik kreeg echt dit hoge bedrag door van de ass van DML,ik ga het allemaal nog ff navragen

- Zuiderzon
- Site Admin
- Contacteer:
onderzoeken De Meirleir en XMRV
Zie presentatie Dr. Judy Mikovitsyogan schreef:Vraag is wat levert een onderzoek naar XMRV mij nu op?
Vertaling dia 32Je kan redenen hebben waarom je nu getest wil worden - zoals bijvoorbeeld nadenken over de wegen die je kan bewandelen om je immuunsysteem te ondersteunen of je familie beschermen terwijl de zoektocht naar mogelijke geneesmiddelen voortschrijdt.
- Er zijn geen andere behandelopties
- Als extra validatie dat je een organische ziekte hebt
- Om personeel, familie en de publieke gezondheid te beschermen
- Om artsen te helpen ondersteunende therapieën te plannen totdat er meer doeltreffende behandelingen bestaan
- Om de nood van het ontwikkelen van behandelingen te onderstrepen
Hoop doet leven!