Medicijnen DML
Moderator: Moderators
Daily Health Propack
Hallo,
heeft iemand heel onlangs nog Daily Health Propack kunnen bestellen aub? Zo ja, bij welke leverancier? Heb het dringend nodig en bestel daarom liever niet in de US. Bij Protea in Nederland kan het tijdelijk niet meer besteld worden
Ik zit zonder en ik voel me niet goed genoeg (de traditionele dip in de maanden februari/maart) om zelf veel rond te bellen en te zoeken.
heeft iemand heel onlangs nog Daily Health Propack kunnen bestellen aub? Zo ja, bij welke leverancier? Heb het dringend nodig en bestel daarom liever niet in de US. Bij Protea in Nederland kan het tijdelijk niet meer besteld worden

- zonaanbidster
- Gevorderd lid
Daily Health Propack
Bedankt voor de tip. Heb navraag gedaan en inderdaad, er is al weer een beperkte voorraad. Voor wie ook op zoek zou zijn naar Daily health propacks, via de webshop van Protea kan het nog niet opnieuw besteld worden, maar wel al via mail.
Daily Health Propack
Heb hier 2 dozen op overschot. Als je geinteresseerd bent stuur me dan een pm.
L - glutathion
Dml heeft mij Tiberal 500 mg voorgeschreven (Anti-biotica0. Dit is een Belgische naam en niet bekend in Nederland. De werkzame stof Ornidazol wat er in zit, kennen ze in Nederland ook niet.
Iemand enig idee wat de Nederlanse naam is? We kennen wel metronidazol en tinidazol (of zoiets) maar dit zijn broertjes en zusjes...
Iemand enig idee wat de Nederlanse naam is? We kennen wel metronidazol en tinidazol (of zoiets) maar dit zijn broertjes en zusjes...
L - glutathion
Hi Kim, ik heb Tiberal ook voorgeschreven gekregen van DML en heb t er ff bijgepakt. Er is geen andere naam dan Ornidazol voor. Ik heb al mijn spul (m.u.v. Nexavir) via de reguliere apotheek kunnen krijgen (uiteraard deel wel zelf moeten bekostigen), maar de apotheker zei daarover al dat dat niet bij alle NLse apotheken het geval is. Mijn apotheek is een http://www.serviceapotheek.nl/ mogelijk kan je er eentje bij jou in de buurt vinden?
Heb jij ook maar 6 tabletjes hiervan nodig? Er zitten er 10 in een doosje, maar dit kost slechts een euro of 10, dus dat zou betekenen dat je E 4,- weggooit in feite. Maar vergeleken met de kosten van testen voorgeschreven door DML en andere medicatie is dit natuurlijk slechts een druppeltje op die enorme gloeiende plaat...
Succes ermee, groetjes, Bloem
Heb jij ook maar 6 tabletjes hiervan nodig? Er zitten er 10 in een doosje, maar dit kost slechts een euro of 10, dus dat zou betekenen dat je E 4,- weggooit in feite. Maar vergeleken met de kosten van testen voorgeschreven door DML en andere medicatie is dit natuurlijk slechts een druppeltje op die enorme gloeiende plaat...
Succes ermee, groetjes, Bloem
- healthpower
- Beginner
Daily Health Propack
Je bent waarschijnlijk al voorzien, maar ik meld het toch maar even. ProHealth had moeite om de enorme vraag bij te houden en daarom was het ProPack bij veel (web)winkels uitverkocht. Wij importeren o.a. de Daily Health ProPack zelf en hebben momenteel weer voldoende voorraad. www.HealthPower.nlRainflow schreef:Hallo,
heeft iemand heel onlangs nog Daily Health Propack kunnen bestellen aub? Zo ja, bij welke leverancier? Heb het dringend nodig en bestel daarom liever niet in de US. Bij Protea in Nederland kan het tijdelijk niet meer besteld wordenIk zit zonder en ik voel me niet goed genoeg (de traditionele dip in de maanden februari/maart) om zelf veel rond te bellen en te zoeken.
Daily Health Propack
Persoonlijk vind ik het erg eng, zo'n enorme berg medicijnen. En durfde bij hoofdpijn zowat geen pijnstiller te slikken, bang dat dat de spreekwoordelijke druppel zou zijn... Herkent iemand dit? Hoe ervaren jullie dit? Of zit ik me aan te stellen?
Groeten van Bloem
Groeten van Bloem
Daily Health Propack
Nee hoor Bloemetje, ik slik bijna niks van medicijnen juist omdat ik op alles overreageer.
Headache is my middlename.
Headache is my middlename.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Daily Health Propack
Had net hetzelfde gevoel. Moest op een bepaald moment 22 pillen per dag slikken (incl 2 zakjes daily health propack) Mijn maag kreeg dit gewoon niet meer verteerd. Durfde ook geen pijnstiller ofzo meer extra slikken Als je dan nog geen dag van 12u hebt, doe je bijna niks anders dan pillen slikkenbloemetje schreef:Persoonlijk vind ik het erg eng, zo'n enorme berg medicijnen. En durfde bij hoofdpijn zowat geen pijnstiller te slikken, bang dat dat de spreekwoordelijke druppel zou zijn... Herkent iemand dit? Hoe ervaren jullie dit? Of zit ik me aan te stellen?
Groeten van Bloem

Daily Health Propack
22?! Mijn hemel, dan valt dat van mij nog wel mee. Is 'slechts' de helft ofzo... Word je ook niet blij van... Maar natuurlijk dank voor alle reacties. Is helemaal top!