Gezocht: ervaringsdeskundigen met fysio en ergo

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
rola
Beginner

Gezocht: ervaringsdeskundigen met fysio en ergo

Bericht door rola »

Hallo allemaal,
Wij zijn 4 studenten aan de Hogeschool van Nijmegen, van de opleidingen ergotherapie en fysiotherapie. Wij zijn nu bezig met een afstudeerproject waarbij we achter de ervaringen willen komen van mensen met CVS/ME, gericht op een fysiotherapeutische en ergotherapeutische behandeling.

Wij zijn dan ook op zoek naar mensen met CVS/me, die willen vertellen over hun ervaringen met een fysiotherapeut en ergotherapeut (multidisciplinair team), in het verleden of hedendaags.

Aanvulling: Vaak komt naar voren dat het revalidatiecentrum Lelystad wordt aanbevolen, graag zouden we ook mensen willen interviewen die in Lelystad deel hebben genomen aan een behandeling van de ergotherapeut en fysiotherapeut.

We hebben wel enkele criteria, waarvan sprake moet zijn:
- Vanaf 20 jaar
- Diagnose gesteld door arts
- Bereid zijn om naar Nijmegen te komen

Bij interesse stuur een mail naar:
ohageman@student.han.nl

Informatie over tijd en plaats volgen dan via de mail.

Met vriendelijke groet,
Rianne, Linda, Odette en Anne

Ander bericht verwijderd. 1x oproep plaatsen volstaat. Admin
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Gezocht: ervaringsdeskundigen

Bericht door bloemetje »

Hi Rianne, Linda, Odette en Anne, interessant dat jullie dit onderwerp voor jullie afstudeerproject hebben gekozen. Kunnen we de uitkomst ervan later via het internet terugvinden?

Er zijn best wat ME-ers die een multi-disciplinaire insteek volgen, vooral omdat het Vermoeidheidscentrum te Lelystad zo'n aanpak kent. Daarentegen is het wel nogal wat gevraagd om mensen naar Nijmegen af te laten reizen. Maar wie weet zijn er forumleden in dat deel van NL te vinden..

Succes met jullie project! Groetjes van Bloem
rola
Beginner

Bericht door rola »

Als reactie op bovenstaand bericht:
Wij zijn bereid om bij alle mensen, die deel willen neem aan het interview, langs te komen in hun eigen woonplaats.

Groetjes,
Linda, Rianne, Anne en Odette
felixloena
Oud-medewerker
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Hoi,

Ik wil graag deelnemen, volg de multidisciplinaire behandeling van Lelystad.
Had me eerst niet opgegeven, want kan echt niet zomaar naar Nijmegen komen. Ik woon in Heerlen.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Bente
Gevorderd lid

Bericht door Bente »

Ik volg ook de multidisciplinaire aanpak vanuit Lelystad.
Ook erg leuke studie ergotherapie, had ik zelf ook graag willen doen, maar was te ver reizen helaas. Leuk dat jullie daar wat mee doen!
Barb70
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Barb70 »

Ik doe aan medisch fitness sinds oktober 2009, en heb een eigen programma voor thuis op de trilplaat en met een fitnessbal. Ik doe dit op aanwijzien van het CVS centrum in Amsterdam. Ik heb geen ervaring met lelystad. ik wil evt. wel meewerken aan jullie onderzoek.
Plaats reactie