Ik ben na de eerste schrik het een en ander gaan uitzoeken, maar nu blijkt dat de GGD een voorlopig negatief advies hebben uitgebracht omdat nog niet alle opgevraagde informatie binnen was. Ze wilden via het Vermoeidheidcentru ook de uitslagen van het slaaponderzoek krijgen, en die zijn pas enkele dagen geleden verstuurd. Dus best kans dat de definitieve uitspraak positiever uitvalt.
Hoe dan ook, ik ga zowiezo met de bezwaarprocedure beginnen, maar dit is alvast weer een gunstiger uitgangspunt. In de brief van het Vermoeidheidcentrum naar de GGD staat bijv. de ik niet in staat ben tot fysieke inspanning zolang mijn slaapstoornis niet verbetert, en ook dat ik in de categorie van ernstigste ME patienten val volgends de gevalideerde vragenlijsten. Ik heb er wel vertrouwen in dat ik sterk sta.
Maar na alle hektiek van de laatste tijd gaan mijn man en ik dit weekend lekker met zijn tweetjes naar een hotelletje, met gehuurde rolstoel, genieten van een lekker etentje en een wandeling door de natuurl Dat hebben we wel verdiend. De kids laten we lekker thuis, en de zorgen ook zoveel mogelijk