Kosten De Meirleir en evt. vergoeding
Moderator: Moderators
Heb me precies hetzelfde afgevraagd.
Getwijfeld of ik het daar gewoon zou vragen maar....
vertrouwen bij deze medici volledig kwijt.
Als ik het doe dan ook maar goed.
Ga ook de schulden in hierdoor hoor.
Maar wil gewoon nu weten of er geen blijvende schade aan het ontwikkelen is.
Heb vooraf verzekering ingelicht en krijg ongeveer 500 vergoed.
Maar eerst zien dan geloven.
Want iemand anders van dit forum heeft niets vergoed gekregen al was dit achteraf ingeleverd. Zelfde verzekeraar.
Weet je wat ik het enge vind het stopt niet met deze eerste klappers qua kosten, die behandeling tellen ook aardig aan per maand.
Ter controle komen dan de onderzoeken opnieuw..pfff
Getwijfeld of ik het daar gewoon zou vragen maar....
vertrouwen bij deze medici volledig kwijt.
Als ik het doe dan ook maar goed.
Ga ook de schulden in hierdoor hoor.
Maar wil gewoon nu weten of er geen blijvende schade aan het ontwikkelen is.
Heb vooraf verzekering ingelicht en krijg ongeveer 500 vergoed.
Maar eerst zien dan geloven.
Want iemand anders van dit forum heeft niets vergoed gekregen al was dit achteraf ingeleverd. Zelfde verzekeraar.
Weet je wat ik het enge vind het stopt niet met deze eerste klappers qua kosten, die behandeling tellen ook aardig aan per maand.
Ter controle komen dan de onderzoeken opnieuw..pfff
Als ongeluk in een klein hoekje zit......
zit dan geluk in de rest?
- zonaanbidster
- Gevorderd lid
FOUT !!!!!!!!!!!!!!!!De ademtesten vallen in NL niet onder de verzekering.. Maar ja dan heb je het 'maar' over een bedrag van 109 euro :-S..
De ademtesten vallen wel onder de verzekering!
Ze worden ook in onze ziekenhuizen gedaan op de afdeling gastro-endo!
Bij moeilijke verzekering kun je DAT dus ook nog overwegen; in NL ziekenhuis laten doen op voorschrift.
Inmiddels las ik op een andere topic dat Niessie haar verzoek was afgewezen. Wat ik me afvraag: is er uberhaupt iemand die wel iets vergoed heeft gekregen? Dus concreet: een NLse patient die een aanvraag voor een diagnose of een behandeling bij DML heeft gedaan bij zijn of haar zorgverzekeraar en vervolgens ook enkele rekeningen heeft kunnen indienen?
Bloemetje, ik vraag me hetzelfde af..bloemetje schreef:Inmiddels las ik op een andere topic dat Niessie haar verzoek was afgewezen. Wat ik me afvraag: is er uberhaupt iemand die wel iets vergoed heeft gekregen? Dus concreet: een NLse patient die een aanvraag voor een diagnose of een behandeling bij DML heeft gedaan bij zijn of haar zorgverzekeraar en vervolgens ook enkele rekeningen heeft kunnen indienen?
Vandaag bericht gekregen van mijn verzekeraar (Delta Lloyd) dat ze niet willen vergoeden. In dit topic las ik dat verzekeraars wettelijk verplicht zijn consulten en reguliere onderzoeken in het buitenland te vergoeden. Kan iemand dit ergens officieel terug vinden? Dan heb ik iets om op te staan als ik ze ga bellen.
En krijgen er mensen hier de reguliere medicijnen (AB ed) zonder stempel van de huisarts wel vergoed?
Laatst gewijzigd door Maartje op 20 apr 2010, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat zat ik mij ook af te vragen ... recht op reguliere onderzoeken.
Maar wat zijn reguliere onderzoeken en ...wie bepaald dat.
Blijkbaar is er niet een normale of nette weg om te doen heb ik ook al ondervonden, naast uwv zit ik ook bij de verzekeraar al bij afdeling Bezwaar en Beroep.
Nooit zomaar accepteren heb ik begrepen, dus ook hier maar weer vechten ...
Tot nu toe wordt ik nog contstant telefonisch afgewimpeld en moet ik met nieuwe adviezen iedere keer weer andere papieren opsturen??
Maar wat zijn reguliere onderzoeken en ...wie bepaald dat.
Blijkbaar is er niet een normale of nette weg om te doen heb ik ook al ondervonden, naast uwv zit ik ook bij de verzekeraar al bij afdeling Bezwaar en Beroep.
Nooit zomaar accepteren heb ik begrepen, dus ook hier maar weer vechten ...
Tot nu toe wordt ik nog contstant telefonisch afgewimpeld en moet ik met nieuwe adviezen iedere keer weer andere papieren opsturen??
Als ongeluk in een klein hoekje zit......
hoi allemaal,
Ik vroeg me af met welke argumenten en redenen jullie bij je zorgverzekering aankloppen? Ik ben van plan om ook met mijn zorgverzekering te bellen, zilveren kruis achmea. Misschien hebben jullie nog tips?
Oja en als jullie naar dr de meirleir gaan, gaan jullie dan ook overnachten ergens daar in een hotel?
Ik heb begrepen dat je maandag en dinsdag in brussel bent voor onderzoeken? Dat had ik tenminste via de mail gekregen.
Ik vroeg me af met welke argumenten en redenen jullie bij je zorgverzekering aankloppen? Ik ben van plan om ook met mijn zorgverzekering te bellen, zilveren kruis achmea. Misschien hebben jullie nog tips?
Oja en als jullie naar dr de meirleir gaan, gaan jullie dan ook overnachten ergens daar in een hotel?
Ik heb begrepen dat je maandag en dinsdag in brussel bent voor onderzoeken? Dat had ik tenminste via de mail gekregen.