ME: en of CVS

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

rudy
Beginner

Bericht door rudy »

me / cvs gooien de dokters dikwijls ook overeen kam of weten ze het niet goed en vertellen ze U maar wat ze het beste uitkomt(over me/cvs is toch zo veeeel om te doen en als men dit probleem naar de psychische kant kan trekken hebben ze er veel belang bij zolang er toch geen medicatie of juiste behandeling voor bestaat. Van psychiaters zullen wij nooit beter worden , zij kunnen ons niets bijbrengen of bijleren door de duur kennen we ons lichaam veel beter dan zij
pelletkachel artel 8.5 kw/pellets/sunhunter-solyndra 4550 wp
Guido_den_Broeder
Gevorderd lid

Bericht door Guido_den_Broeder »

Vanessa schreef:ME en CVS zijn beiden namen die voor dezelfde aandoening worden gebruikt.
Niet helemaal. ME is een ziekte, CVS is een onderzoeksdiagnose voor het selecteren van proefpersonen.
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Alie »

precies guido dat bedoel ik. dat heeft ooit dr jonker ook tegen mij gezegt
maar waarom word het toch nog steeds verward met elkaar
Henny
Gevorderd lid

Bericht door Henny »

Misschien een beetje off-topic:

De lettters ME alleen zijn wel erg onhandig zijn bij het google-en, zelfs als je er M.E. van maakt.
Wat mij betreft zou het voor de vindbaarheid van informatie best handig zijn als er achter ME in ieder geval nog iets staat.

Hartelijke groet, Henny
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
verlorengezondheidman
Gevorderd lid

Bericht door verlorengezondheidman »

Wellicht dat het XMRV-virus meer duidelijkheid kan scheppen in "ME: en of CVS" :roll: 8-[ :-k [-o<

Het al dan niet bewust in stand houden van de vaagheid/onduidelijkhied omtrent chronische vermoeidheid en de tig overige bijbehorende immunologische klachten is in niemands belang(m.u.v. van de C.G.T. centra en bijbehorende T.O.M.-ers :twisted: ) :!:

Zolang vaagheid/onduidelijkheid blijft bestaan hieromtrent zal nooit of te nimmer een efficiente behandeling kunnen worden toegepast op ME/CVS patienten door deze of gene......
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
Plaats reactie