Eindproject haptotherapie bij ME/CVS

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

nura
Beginner

Bericht door nura »

haihai,

ik geloof ook niet dat hapto cvs/me kan genezen. Toch vind ik het wel mooi en bemoedigend wat ik zo van jullie hoor!

Je zou willen dat het vanzelfsprekend was dat we elkaar als 'totaalpakketje' nemen, toch?
Ik vind het ook elke keer weer prachtig om mee te maken hoe we met ons lichaam communiceren!

groetjes, Nura
imagine
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door imagine »

Bemoedigend vind ik dat in steeds meer opleidingen dit ziektebeeld wordt behandeld.
Dat is het begin..toch?

Een ziekte die zo ingrijpend is aangezien energie een basaal iets en dus echt alles in je leven op de kop zet is gebaat bij hulp maar dan ook graag op al die fronten.
Tja ... ooit....
Als ongeluk in een klein hoekje zit......
zit dan geluk in de rest?
Henny
Gevorderd lid

reacties

Bericht door Henny »

Hoi Nura,

Welkom hier.
Je schreef
nura schreef: PS nu nog even kijken of ik dit forum technisch gezien onder de knie krijg...:-)
Heb je ontdekt hoe je persoonlijke berichten kunt lezen?

Groet, Henny
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
nura
Beginner

Bericht door nura »

haihai, nou dat is ook wat, dacht ik een tijdje terug al een antwoord te hebben gepost, is dat niet overgekomen. Misschien was ik niet ingelogd, tsss. (alhoewel ik hieronder toch weer die post lees, tiswat)

Wat ik zo lees stemt me hoopvol t.o.v. mijn nieuwe vak. Maar ook wel verontwaardigd, want het zou toch 'normaal' moeten zijn elkaar als totaalpakketje te benaderen?

Ik ga ergens in februari met de Mickeltherapeut praten. Ik ben erg benieuwd. Hij heeft het tot nu toe gehad over naar je eigen lijf leren luisteren. dat klinkt wel bekend, maar je kunt natuurlijk op vele manieren luisteren.

Ik heb binnenkort een tentamen, dus zal er niet veel zijn. Maar in februari horen jullie weer van me!
groetjes, Nua
groetjes
Plaats reactie