Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
Een te gekke poll voor woorden, maar naar aanleiding van de XMRV-doorbraak met daarop Wessely die er niet in slaagt dit virus aan te tonen, is er een poll terug te vinden op de website van de krant MailOnline:
Momenteel is er nog altijd 19% die neen stemt.
Dus hier een oproep om aan de publieke opinie iets te doen en jouw stem uit te brengen.
Hoewel ik hoop dat deze poll gewoon geschrapt wordt
Misschien moeten we de krant vragen om ook een poll te lanceren: is kanker, is MS, is AIDS een echte ziekte???
Laatst gewijzigd door Zuiderzon op 10 jan 2010, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb ja gestemd
maar ik ga ook steeds meer en meer twijfelen
want volgens velen ook mijn fisio
is het een allegaartje van
allerlei pscychomatische problemen in het lichaam
ik weet het niet meer
Alie dat jij na al die jaren nog zou gaan twijfelen had ik helemaal niet gedacht .
Ik moet zeggen ik twijfel soms ook.
Maar als ik dan weer een paar dagen mijn bed in moet omdat ik te lang heb gedaan alsof er niets aan de hand was, dan denk ik weer; dit is echt niet psychosomatisch.
Het blijft moeilijk.
Ik heb ook ja gestemd.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Al zou het psychosomatisch zijn (wat ik niet geloof) dan ben je nog steeds ziek!!! En dan moet er nog steeds naar een oplossing gezocht worden. Vroeger dacht men ook dat TBC, MS, Parkinson en noem maar op "tussen de oren" zaten. Dat roepen ze nou eenmaal als ze (de artsen) niet weten wat de oorzaak van een ziekte is.
Dus Alie laat je niet iets anders aanpraten!
En ik heb trouwens de neiging om niet eens te gaan stemmen op zo'n stomme pol-vraag.
(sorry, ik kan nogal heftig reageren op dit onderwerp....)
inderdaad puck het is een stomme vraag
daarom ga ik ook aan mij zelf twijfelen anto
omdat ik na al die jaren er nog steeds niets van begrijp
en ik ben de laatste tijd overal erg boos over
dus het is en blijft een moeilijk verklaarbare ziekte
dat was vroeger met de huntington ook
ik dacht dat ik dat had .maar god zij dank niet dat is nog erger
ze weten nu waar het vandaan komt
maar zijn nog steeds bezig met experimenten
nu maar hopen dat het met onze ziekte is wat vlugger gaat
Thanks God
De denigrerende poll is offline gehaald!
Heb er gisteren nog een ferme mail achteraan gestuurd (met o.m. classificatie, vergelijking van ernst met AIDS, kanker, MS en sterfgevallen).
Met de keus:
of de poll offline halen
of een nieuwe poll te lanceren: "denkt u dat kanker een echte ziekte is?" zodat ze dan misschien zouden inzien hoe kwetsend dergelijke poll is.
Allicht door de vele reacties (dmv facebook), hebben ze gevolg gegeven...