LMW RNaseL indicator van hoe ziek je bent?

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

Guido_den_Broeder
Gevorderd lid

Bericht door Guido_den_Broeder »

Het is een theorie die op vele punten niet klopt met bekende feiten.
joni
Actief lid

Bericht door joni »

@Guido, je geeft aan dat die Cheney theorie niet klopt met veel bekende feiten. En daar zit voor mij nou dus net de moeilijkheid. Wat zijn dan die bekende feiten?? :?:
Ik heb nog steeds het idee dat er wel wat bekende feiten zijn, maar dat er nog totaal geen overeenstemming is bij de 'gerenomeerde' onderzoekers en dokters. Op elke site wordt e.e.a. weer anders belicht. Heb je dan nog interessante sites & links?
En hoe weet je dan wat wel en niet waar is? Vind ik eigenlijk nogal onmogelijk.

@Caro, ik hoop dat je je in deze discussie niet teveel aangevallen voelt. Ik kan het me wel voorstellen hoor! En ik vind ook dat we elkaar op deze site moeten steunen en helpen. Het is al lastig genoeg. Dus ook al heb je wel of geen ME; je hebt in iedergeval een :evil: ziekte en wellicht weten ze over 100 jaar of het nu wel of niet onder het noemertje ME valt. Je hebt in iedergeval een dokter die je iets verder kan helpen.

Wel vind ik dit een interessante discussie en denk ik dat als we met elkaar scherp en kritisch zijn (voor zover we dat kunnen met als die brain fog) we meer duidelijkheid krijgen.
Plaats reactie