Familie krijgt het sinds kort in injectievorm.
1 per week.
Gaat goed. Je kunt best wat kijken op google naar dit middel + CVS/ME of iets dergelijks, anders krijg je de indruk dat je zwanger bent.....
klaproos schreef:Hm, van kortademigheid heb ik helemaal geen last (ongeveer het enige )
Das maar 1 vd mogelijkheden
Mss op consultatie aangehaald dat de pijn verergerd is / slechte doorbloeding mss of iets anders waardoor dit voorgeschreven werd? Anders mail of bel en vragen, dan weet je waarvoor precies en leren we hier ook bij
Nog een vraagje: doet de verpleegster de Voltaren en de Sinta bij jullie in 1 spuit?
Die van mij dacht eerst dat het mocht, omdat het beide heldere vloeistoffen zijn, maar bij vermenging bleken ze melkachtig van kleur te worden, dus was ze niet meer zeker. Naar de huisarts gebeld, maar die wist natuurlijk weer van toeten noch blazen.
Ik bel maandag alleszins eens naar de verpleger bij de DML, maar ondertussen hoor ik graag hoe jullie het krijgen.
ik kreeg het in twee aparte spuiten... maar maar één naald...dus één keer prikken.... het lege werd eraf gedraaid en nieuwe erop gedraaid... zo ging dat...