Ervaring De Meirleir 10j terug vs nu?

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
pirewiet
Beginner

Ervaring De Meirleir 10j terug vs nu?

Bericht door pirewiet »

Nieuw topic van gemaakt. Admin Zuiderzon

heeft er iemand ervaring met DML 10 jaar terug en DML nu de dag van tegenwoordig

omdat mijn ervaring met DML toen 10 jaar terug niet zo positief was
de onderzoeken koste mij veel geld 1200 euro
en ik moest medicijnen nemen hoe ze noemen weet ik niet meer maar het waren groene algen
en een arts die aangesteld was door het gerecht gaf zelfs toe doordat ik DML diagnoseverslag mee toegevoegd had bij het riziv dat ik direkt geschorst ben voor invaliditeit

maar op gebied van onderzoeken en dergelijke geen slecht woord van mij

groetjes eric
masterddv
Actief lid

Bericht door masterddv »

pirewiet, jawel, je zal er hier veeeeeeel ontmoeten die met DML ervaring hebben, zeker nu, 10 jaar geleden dat weet ik niet. Maar de Chlorella (groene alg) staat nog altijd op het menu bij hem :-)

pirewiet heeft je behandeling dan niet gewerkt 10 jaar geleden, en weet je nu na 10 jaar beter of hoe gaat het ?
pirewiet
Beginner

Bericht door pirewiet »

daar het in die tijd niet vlot verliep in het uz van leuven ben ik tussendoor naar DML gegaan en die algen hielpen ook niet echt
maar leuven was ook een fiasco
ik heb toen mij voor genomen niet meer met mij te laten sollen tot er een oplossing voor cvs zou zijn
en tot voor kort kon ik er goed met omgaan maar in september griep gekregen en ben ernu slecht aantoe

daarom dat ik terug aan de pc zit voor verdere stappen
crazyloop
Beginner

Bericht door crazyloop »

Ben een aantal jaar geleden bij hem geweest (4/6 jaar denk ik?) toen kon hij niet echt veel doen, kon weinig infecties vinden en de behandeling sloeg niet aan. Ik ben nu weer terug, hij weet een stuk meer dan toen, met name over darm/maag infecties die moeilijk te vinden zijn. Hij heeft een stuk of 6 infecties gevonden in m'n darmen. Ik heb nu een nieuwe behandeling die goed lijkt aan te slaan!
// Knowlegde is power // Ben onregelmatig online //
Plaats reactie