Ik ben ongeveer een 30 minuten bij hem binnen geweest. Hij stelde allerhande vragen over het ziektebeeld en ziektes uit m'n verleden. Toen ik vermelde dat ik in rond mijn 25 ( ben er nu 37) een zware salmonella infektie (1jaar ab waarvan 3 weken intraveneus) heb doorgemaakt moest ik op z'n tafel gaan liggen waarna hij op mijn buik duwde.karolien schreef:Ah, oke, Eror, dat zou tof zijn, kan je het me dan laten weten?
En veel succes bij hem, graag zou ik ook willen weten wat hij de eerste maal doet, mijn collega is een 5-tal jaren geleden bij hem geweest en die zegt dat ze de eerste keer alleen een formulier moest invullen met welke symptomen je allemaal hebt en dan pas na 1,5 uur wachten even bij hem kon en dat was het dan voor de eerste keer. Dan moest ze nadien nog een 4-tal keren opnieuw naar hem voor de testen.
Groeten,
Op een bepaalde plaats deed dit verschrikkelijk veel pijn en zijn diagnose was darmdysbiose.
Dan heb ik een formulier meegekregen met de testen die moeten gebeuren, 6 in totaal. Maandag heb ik een brief ontvangen met de kostprijs van de onderzoeken. Voor de lactose en fructose test werd geen prijs vermeld daarmee was ik er vrij zeker van dat dit voor ons Belgjes gratis is.
Ik zal, als ik er aan denk, over mijn ervaringen etc wel een topic aanmaken ipv deze te hijacken

Oh ja, eerste consult kostte 70 euro (moet het briefje wel nog binnenbrengen bij de mutualiteit)