Verslag bij De Meirleir laat op zich wachten?

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur

Verslag bij De Meirleir laat op zich wachten?

Bericht door sowfia »

Hoi Annac,
mag ik vragen wanneer jullie consultatie was? Ik wacht nog op mijn verslag en het is alweer zeker een maand geleden dat ik bij de meirleir was...
Of stuurt hij geen verslag als er niks nieuws getest is?
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

Ja, mag je vragen...

Wij waren er 14 september en 12 november is de brief met recepten in Brussel afgestempeld en wij kregen hem eergister geopend op de mat vanwege die zo geweldige functionerende post, die em ergens in een verkeerde brievenbus deed.

Maar ik heb er wel (ruim een week geleden?) achteraan gemailed, vooral om te vragen naar de uitslag van het dure poep-onderzoek.
Punika
Actief lid

daily health propack

Bericht door Punika »

@Annac: maar dat lange wachten op het nieuwe verslag kwam ook omdat de uitslag van het Faeces-onderzoek nog op zich liet wachten?
Ik heb 2 weken geleden gebeld en de uitslagen van mijn Faeces-onderzoek waren toen inmiddels binnen, en DML zou een nieuw verslag gaan maken....inmiddels nog een keer gebeld maar nog niks...
voorheen was het eigenlijk zo dat ik meestal toch wel altijd binnen een week of 2 een nieuw schema binnenhad, wellicht dat de drukte de wachttijd ook hier wat heeft verlengd?

Annac, hoeveel wachttijd zat er bij jullie tussen de uitslagen van het Faeces-onderzoek en het nieuwe behandelplan?

groetjes,

Punika
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur

daily health propack

Bericht door sowfia »

Punika,
ik heb ook nog eens gemaild om te vragen of ik nog een verslag kreeg, mijn consultatie was op 20 oktober en het zou gisteren pas verzonden zijn. bij mij was er zelfs niks getest dus er moest niet gewacht worden op resultaten of iets dergelijks. dus het duurt echt lang, waarschijnlijk de reden dat dat bij jou ook zo is.
Sarcophagist
Beginner

daily health propack

Bericht door Sarcophagist »

Mijn voorlaatste verslag (met faecesonderzoek) kreeg ik zeven weken na de consultatie. Die test zelf nam wel vier weken in beslag, dus dat verklaart het lange wachten. Na mijn laatste consultatie (zonder onderzoeken) duurde het exact drie weken. Ik ben nu al een viertal jaar in behandeling bij De Meirleir, en 2 à 3 weken is wel gebruikelijk vooraleer er een verslag in de bus ligt.
crazyloop
Beginner

daily health propack

Bericht door crazyloop »

Soms gaat er weleens wat mis, zou ff bellen als het te lang duurt.
// Knowlegde is power // Ben onregelmatig online //
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

Punika,

Sarcophagist beantwoordde de duur vh poeponderzoek al....
Punika
Actief lid

Bericht door Punika »

Dank je wel voor de antwoorden.
Ik heb afgelopen dinsdag gemaild en kreeg te horen dat het verslag woendag op de post zou gaan..dus het zal vandaag of morgen wel op de deurmat belanden.

kan beter meteen weer een nieuwe afspraak maken gezien de enorm opgelopen wachttijden geloof ik.

groetjes,

Punika
Plaats reactie