Medicijnen DML
Moderator: Moderators
Medicijnen DML
Weet iemand de werking en verkrijgbaarheid van de volgende medicijnen?
- ATP
- Daily Health ProPack
- Chlorella
Vlgs mij supplementen uit de winkel van Maes?
Voor iedere ME patient absoluut noodzakelijk?
We kregen een bestelformulier van protea nutraceuticals meegestuurd. Maar ik kan me voorstellen dat er goedkopere alternatieven zijn.
I.p.v. Mutaflor laat ik mijn zoon mesalazine blijven slikken. Hij kan daar tegen.
Gebruik van Cobizym, Nexavir en Vit B 12 zijn ons ook bekend.
VSL zakjes probiotica worden niet meer genoemd op het recept van DML wat we net toegestuurd kregen. (Ook toevallig, want de post was al verkeerd bezorgd en kregen het uitgepakt, op onze mat.....)
N.a.v. een ontlastings onderzoek is nl. gebleken dat er een overgroei in de darmen van mijn zoon van een aantal bacerieen is.
- ATP
- Daily Health ProPack
- Chlorella
Vlgs mij supplementen uit de winkel van Maes?
Voor iedere ME patient absoluut noodzakelijk?
We kregen een bestelformulier van protea nutraceuticals meegestuurd. Maar ik kan me voorstellen dat er goedkopere alternatieven zijn.
I.p.v. Mutaflor laat ik mijn zoon mesalazine blijven slikken. Hij kan daar tegen.
Gebruik van Cobizym, Nexavir en Vit B 12 zijn ons ook bekend.
VSL zakjes probiotica worden niet meer genoemd op het recept van DML wat we net toegestuurd kregen. (Ook toevallig, want de post was al verkeerd bezorgd en kregen het uitgepakt, op onze mat.....)
N.a.v. een ontlastings onderzoek is nl. gebleken dat er een overgroei in de darmen van mijn zoon van een aantal bacerieen is.
- zonaanbidster
- Gevorderd lid
Chlorella kun je overal kopen.
1 redelijk betaalbare is via Ron Fonteine.
Maar kunt het ook via roode roos of dat soort sites kopen.
Overigens zit in de Propack ook wat chlorella, lage dosis.
Propack is niet een vergelijkbare. Het is van Prohealth doch goedkoper te bestellen via Protea. Verzendkosten zijn dacht ik 7 euro, niet te vergelijken met als je het via Prohealth zelf doet dus.
Ik heb via apotheek Saedelier mijn licht opgedaan en de propacks die zij zelf ontwikkelen zijn sommigen goedkoper maar verzendkosten duurder. Overigens het is een vitamine uitgebalanceerde cocktail van 5 tabletten dus andere vitamines, muv b12, kun je laten vervallen.
ATP zou je Saedelier kunnen vragen.
En dan prijs vergelijk doen.
1 redelijk betaalbare is via Ron Fonteine.
Maar kunt het ook via roode roos of dat soort sites kopen.
Overigens zit in de Propack ook wat chlorella, lage dosis.
Propack is niet een vergelijkbare. Het is van Prohealth doch goedkoper te bestellen via Protea. Verzendkosten zijn dacht ik 7 euro, niet te vergelijken met als je het via Prohealth zelf doet dus.
Ik heb via apotheek Saedelier mijn licht opgedaan en de propacks die zij zelf ontwikkelen zijn sommigen goedkoper maar verzendkosten duurder. Overigens het is een vitamine uitgebalanceerde cocktail van 5 tabletten dus andere vitamines, muv b12, kun je laten vervallen.
ATP zou je Saedelier kunnen vragen.
En dan prijs vergelijk doen.
Daily health Propack ken ik niet. Maar Chlorella en ATP wel. Chlorella, reinigt de darmen, tegen de leaky gut, verwijderd ook zware metalen, green food zoals ze het noemen in de states, vol met vitaines en mineralen. ATP bedoel je waarschijnlijk ultraATP+. Dat is dan malic acid (appelzuur) met magnesium. Ik geef 1 tip: bestel dat allemaal bij www.iherb.com. Chlorella is 4 keer goedkoper dan in belgische apotheek (zelfde merk). ATP kan je ook krijgen, maar van ander merk, maar dat is even goed, dan moet je MALIC ACid bestellen van now foods, jarrow of andere.... het scheelt een pak geld. Gebruik bij je bestelling (betaling) de code ETE483 en krijgt nog 5 dollar korting bij eerste bestelling. Verzendkosten 2,75 € naar Belgie of Nederland, op 10 dagen meestal alles in huis. Bij Prohealth kan je ook bestellen maar daar betaal je alles dubbel en nog meer verzendkosten.
Hey Annac,
Heb ook al 2x Vancocin moeten nemen. Aanvraag voor terugbetaling naar cm gestuurd (je moet goedkeuring krijgen van de advisend geneesheer).
Dit was hun antwoord: "Voor het geneesmiddel Vancocin is er alleen maar een terugbetaling voorzien in de wettelijke ziekteverzekering in geval van ziekenhuisopname of voor mucopatiënten. Aangezien u niet voldoet aan deze voorwaarden, kunnen wij het geneesmiddel niet terugbetalen."
Heb ook al 2x Vancocin moeten nemen. Aanvraag voor terugbetaling naar cm gestuurd (je moet goedkeuring krijgen van de advisend geneesheer).
Dit was hun antwoord: "Voor het geneesmiddel Vancocin is er alleen maar een terugbetaling voorzien in de wettelijke ziekteverzekering in geval van ziekenhuisopname of voor mucopatiënten. Aangezien u niet voldoet aan deze voorwaarden, kunnen wij het geneesmiddel niet terugbetalen."

wees jezelf, niets meer, niets minder
BLOG: http://www.blijfactief.be/nl/blog/33/hilde-devos.html
FB: https://www.facebook.com/hilde.devos
TWITTER: http://twitter.com/hilde28
BLOG: http://www.blijfactief.be/nl/blog/33/hilde-devos.html
FB: https://www.facebook.com/hilde.devos
TWITTER: http://twitter.com/hilde28
Nee, heeft DML niet gezegd, maar de mesalazine stond plots niet meer in de therapie vermeld. Ja, Zuiderzon heeft me het verschil al uitgelegd. Ik had nl hier en daar gelezen dat het vaak wordt gegeven als mesalazine niet verdragen wordt, zodat ik dacht dat het elkaar verving.
Vancocin, ja. 125 mg is niet verkrijgbaar in Nederland. Ik vraag de huisarts of het misschien en optie is het om de dag te nemen. Anders mail ik DML erover of bestel het in Belgie.
Leuk he, dat gedoe met die medicijnen, steeds. Tja, krijg je als diagnoses en aanverwante therapieen in ontwikkeling zijn.
Wel fijn dat we er hier over kunnen communiceren, trouwens.
Vancocin, ja. 125 mg is niet verkrijgbaar in Nederland. Ik vraag de huisarts of het misschien en optie is het om de dag te nemen. Anders mail ik DML erover of bestel het in Belgie.
Leuk he, dat gedoe met die medicijnen, steeds. Tja, krijg je als diagnoses en aanverwante therapieen in ontwikkeling zijn.
Wel fijn dat we er hier over kunnen communiceren, trouwens.
-
- Beginner
Ik wou net hetzelfde schrijven. 47,20 euro (via mijn apotheek) vs 8,60 euro (via iHerb.com) is inderdaad wel een behoorlijk verschil. Heb daar ook mijn Bile Acid Factors besteld. Hoorde dat je bij De Saedeleer wel 45 euro betaalt voor een pot, tegenover 11,02 euro bij iHerb. Wel exclusief verzendkosten, maar tegenover het prijsverschil van de medicatie is $ 12 (8,03 euro) verzendingskosten nauwelijks de moeite. Enige nadeel is dat je over een creditcard moet beschikken.masterddv schreef:Ik geef 1 tip: bestel dat allemaal bij www.iherb.com. Chlorella is 4 keer goedkoper dan in belgische apotheek (zelfde merk)
daily health propack
Daily Health ProPack kan je kopen bij de webwinkel protea nutraceuticals. Zie de volgende link: www.protea-nutraceuticals.nl/index.php/language/nl
onder het subkopje energie, zie je het staan. Goed naar beneden scrollen. Ik heb het met de credit card besteld en binnen 2 dagen had ik het in huis.
onder het subkopje energie, zie je het staan. Goed naar beneden scrollen. Ik heb het met de credit card besteld en binnen 2 dagen had ik het in huis.
daily health propack
Ik heb ook daily Health propack voorgeschreven gekregen... 2 stuks per dag staat er op het schema...
Maar nu zie ik dat één verpakking 37 euro kost, en dat daar 30 zakjes in zitten..betekent dit dat je maar 15 dagen vooruit kan met 1 pak van 37 euro, of begrijp ik het verkeerd, en zitten er 2 porties voor één dag in een zakje? anders wordt het wel erg duur om het 3 maanden te nemen, namelijk 6 keer 37 euro...
o ja, die link van hun site doet het momenteel niet merk ik...neem aan dat dit tijdelijk is.
groetjes,
Punika
Maar nu zie ik dat één verpakking 37 euro kost, en dat daar 30 zakjes in zitten..betekent dit dat je maar 15 dagen vooruit kan met 1 pak van 37 euro, of begrijp ik het verkeerd, en zitten er 2 porties voor één dag in een zakje? anders wordt het wel erg duur om het 3 maanden te nemen, namelijk 6 keer 37 euro...
o ja, die link van hun site doet het momenteel niet merk ik...neem aan dat dit tijdelijk is.
groetjes,
Punika
daily health propack
Een doos Daily Health Propack bevat '60 Packs - 30-Day Supply',
dus 60 zakjes, voorraad voor 30dagen.
Ook de fabrikant stelt voor dagelijks 2 zakjes in te nemen, eentje bij ontbijt en eentje bij avondmaal. Een zakje bevat 5 tabs, dus aardig wat slikwerk. Voor 3 maanden DHP heb je dus genoeg met 3 dozen.
dus 60 zakjes, voorraad voor 30dagen.
Ook de fabrikant stelt voor dagelijks 2 zakjes in te nemen, eentje bij ontbijt en eentje bij avondmaal. Een zakje bevat 5 tabs, dus aardig wat slikwerk. Voor 3 maanden DHP heb je dus genoeg met 3 dozen.
daily health propack
super, bedankt voor je antwoord rainflow!
nu moet die site nog gaan werken, ik heb ze een mailtje gestuurd maar daar reageren ze ook niet op..
groetjes,
Punika
nu moet die site nog gaan werken, ik heb ze een mailtje gestuurd maar daar reageren ze ook niet op..
groetjes,
Punika
daily health propack
inmiddels besteld en met credit card betaald bij protea...
overigens geen DML bedrijf maar een 100% dochter van Redlabs.
overigens geen DML bedrijf maar een 100% dochter van Redlabs.
L - glutathion
Waar bestellen of kopen jullie l - glutathion.
Ik bij mijn appotheek merk deba 62 euro 60 caps 400mg maar ik denk dat het goedkoper
BV van now foods
Maar ik weet neit dat dat even goed is
Ik bij mijn appotheek merk deba 62 euro 60 caps 400mg maar ik denk dat het goedkoper
BV van now foods
Maar ik weet neit dat dat even goed is