Allo Floke,
Ben sinds 1998 in behandeling bij Prof.De Meirleir, goede behandelingen gehad, maar na de ontgiftingsprogramma is er iets fout in mijn lichaam gebeurd, waar de Prof en andere artsen geen antwoord op wisten.
Dus ben ik in 2008 naar Dr.Lambrecht gegaan, hij kan mijn probleem niet oplossen, maar wel verzachten, door de juiste voorzichtige producten te geven, hij weet over wat hij praat, en staat iets meer open voor een grondiger gesprek en onderzoeken.
Bij mij, omdat nogal ingewikkeld was, heeft hij alle de onderzoeken terug gedaan, die sinds 1995 niet meer zijn gebeurd.
Zoals bv.een cryptotetanietest om de spasmofilie vast te stellen, heeft hij dit bij je terug laten doen? om eventueel de magnesium aan te passen of de juiste hoeveelheid te geven.
Ik laat nooit het verslag naar mijn arts sturen, wij gaan altijd de uitslag met hem bespreken, dan kan je vragen stellen, wij maken bij het eerste contact bij de secretaresse onmiddellijk een afspraak voor bespreking uitslag. en voor de volgende controles
Tot april 2009 ging het tamelijk goed, maar na een griep ben ik stilaan
energie aan het verliezen, grondig bloedonderzoek, was allemaal ok
behalve een lage IgG3, en ook daarvoor heeft hij mij Imunixx 500 voor de eerste 5 dagen gegeven, ik kreeg een enorme energie stoot!!?? na die 5dagen moest ik overgaan naar Imunixx100.
Resultaten heb ik nog niet, energie is terug verminderd, in januari is er terug een controle en dan zullen we zien of de bloedwaarden hoger zijn.
Mijn controle zijn om de 6 maanden.
Probeer eerst die Imunixx en als er na 6 maanden geen verbetering is ga dan terug, en dan zal hij wel verder zoeken.
Denk eraan de wachttijden zijn lang, maak nu eventueel al een afspraak voor de volgende keer, die kan je dan later nog afbellen!
Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen;
groetjes carol
Verslag Dr. Lambrecht: graag wat uitleg
Moderator: Moderators
Hé Floke,
Heb eerst mijn verhaal aan je verteld, ik heb nu nogmaals al je reacties doorgenomen;
Als je inspanningsproef binnen de waarde zijn, vermeld hij daar niets van.
Je heb een opstoot van de vroegere opgedane virussen, daarom versterking van je afweersysteem.
Je schrijft:bij een actieve spasmofilie kan het handig zijn van een Mg-support,
Er bestaan verschillende graden in spasmofilie, daarvoor wordt er Mg = magnesium gegeven, om vast te stellen in welke fase je zit, moet er een cryptotetanietest gedaan worden.
Spasmofilie is eigenlijk een spierzenuwoverprikkelbaarheid.
Heb je het besluit dat aan je arts is gestuurd, zelf kunnen inlezen?
Het zou kunnen dat je arts iets zelf niet wil geven, wat Dr.Lambrecht wel
heeft voorgeschreven.
Neem eventueel contact op met het sectretariaat en vraag of je mg moet nemen en de welke! je hebt toch af en toe last van krampen, dwz tekort aan mg!
groetjes Carol
Heb eerst mijn verhaal aan je verteld, ik heb nu nogmaals al je reacties doorgenomen;
Als je inspanningsproef binnen de waarde zijn, vermeld hij daar niets van.
Je heb een opstoot van de vroegere opgedane virussen, daarom versterking van je afweersysteem.
Je schrijft:bij een actieve spasmofilie kan het handig zijn van een Mg-support,
Er bestaan verschillende graden in spasmofilie, daarvoor wordt er Mg = magnesium gegeven, om vast te stellen in welke fase je zit, moet er een cryptotetanietest gedaan worden.
Spasmofilie is eigenlijk een spierzenuwoverprikkelbaarheid.
Heb je het besluit dat aan je arts is gestuurd, zelf kunnen inlezen?
Het zou kunnen dat je arts iets zelf niet wil geven, wat Dr.Lambrecht wel
heeft voorgeschreven.
Neem eventueel contact op met het sectretariaat en vraag of je mg moet nemen en de welke! je hebt toch af en toe last van krampen, dwz tekort aan mg!
groetjes Carol
- Zuiderzon
- Site Admin
- Contacteer:
Imv spierverslappers: dit is gevaarlijk voor patiënten met ernstige spierzwakte.JannekeBoZ schreef:Spierverslappers, fluanxol en paracetamol.
Ivm Paracetamol: veelal ontstaat pijn ook door ontstekingen in het lichaam (vb verhoging interleukines), dan bieden NSAID's (mits maagbeschermers) meer soelaas.
Dus allemaal niet makkelijk en ook persoonsafhankelijk.
Hoop doet leven!