H2S-urinetest

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

senna
Donateur
Donateur

Bericht door senna »

Om 6 uur was mijn staaltje niet verkleurd maar toen ik nog eens keek om 8 uur was het paars.
Ga er maar vanuit dat hij dus negatief is.
Ja, wat nu ?
Barb70
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Barb70 »

@senna, de kleur moet verandert zijn binnen 3 minuten, daarna tellen eventuele verkleuringen niet meer mee.
imagine
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door imagine »

Hier ook na 20 sec al verkleuring en overduidelijk na 3 minuten strong positive.
Later kleurt ie inderdaad pikzwart maar dat zegt niets meer.
Heb tweede test liggen die voor 20 juli gebruikt moet worden.
Als die zelfde uitslag geeft ga ik ook uitzoeken of afspraak met De Meirleir zin heeft en te doen/betalen is voor mij.
Las ergens wel dat voedingsupplementen of iets anders invloed heeft op de test en dat diegene eerst moet stoppen voor 6 weken en dan opnieuw testen.
Mis deze info bij de test. Iemand van jullie hier duidelijkheid over?
Als ongeluk in een klein hoekje zit......
zit dan geluk in de rest?
senna
Donateur
Donateur

Bericht door senna »

Ik wil in de winter nog eens testen want in mijn brievenbus was het om 10 uur wel warmer dan 4 graden... :wink:
(postbode komt laat bij ons)
jolie
Beginner

Bericht door jolie »

Beste mensen, hierbij mijn testresultaat:

Test: Gele urine + geel spulletje in buisje samengevoegd, in een paar seconde verdween gele kleur, werd transparant, er verscheen langzaam steeds sterker een bordeaux achtige kleur, na 20 minuten donkerpaars, later zwart. Foto is genomen 3 minuten na het bij elkaar voegen. Op de foto lijkt de kleur iets lichter dan in het echt, doordat het buisje platligt.

Huidige medicatie voor darmen: Omega olie, MSM, IPS, aloe verasap, echinaceadruppels, dieet e.d.

Inloggen om foto te bekijken.
Bijlagen
NMT test 3 minuten
NMT test 3 minuten
NMTtest 3 minuten.jpg (41.01 KiB) 1221 keer bekeken
Gast

Bericht door Gast »

Maar... als je nou op een dag veel drinkt, dan is je urine minder geconcentreerd en dan test je minder positief zeker? :roll:

-edit-
Ok, duidelijk!
Heb zelf geen testkit dus vandaar.
Laatst gewijzigd door Gast op 26 jun 2009, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Lynn
Donateur
Donateur

Bericht door Lynn »

daarom moet het met ochtendurine :-)..
Renka
Gevorderd lid

Bericht door Renka »

Fijn dat jullie de uitslagen met ons delen!!

Laten jullie weten hoe het bij DML afloopt? Ben heel erg benieuwd naar zijn behandelingsmethode.
jolie
Beginner

Bericht door jolie »

Zijn er nog meer mensen die de test al gedaan hebben en de uitslag willen delen??
plassterk
Donateur
Donateur

Bericht door plassterk »

ik zat op niveau 3 van 4, heb ik vandaag van de verpleegkundige daar te horen gekregen, toen ik de test daar een maand geleden deed. Het kleurtje heb ik nooit gezien.
Be warned. De E-spirocheet veroorzaakt E-lyme, is kritiek resisitent en onuitroeibaar. Heeft uw forum E-lyme? Let op buitensproige quotes
Amaike
Donateur
Donateur

Bericht door Amaike »

Ik heb vandaag alweer maar een mailtje gestuurd, want zat nu voor de tweede keer al op 10 werkdagen.

Kreeg ik terug dat het al 12 dagen geleden verstuurd was, maar dat ze er voor de zekerheid nog maar een sturen.

Wel lief :), maar ondertussen begin ik alweer aan de derde periode van 5-10 werkdagen in spanning afwachten :( .
maritta
Beginner

Bericht door maritta »

Mijn resultaat was negatief.

Toch een beetje vreemd want ik ben pos voor gut dysbiosis. Waarschijnlijk heb ik geen zware metalen meer in mijn lichaam? (in 2005 heb ik m'n vullingen vervangen en een supplement genomen)

Volgens Rich van Konynenburg: I suspect that it's possible to have dysbiosis that involves bacteria that do
not produce H2S, as well as dysbiosis that does involve H2S producing bacteria.

Ik heb cfs sinds 1989, te moe en brainfogged om mee te doen met discussies. woon in de US of A. Wilde toch dit resultaat met jullie delen.
Barb70
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Barb70 »

Bedankt voor het delen, het is inderdaad mogelijk om geen zware metalen en geen H2S meer in je lichaam te hebben, terwijl er sprake is van dysbiosis.
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

Maritta,

Jij woont in de US? Waar? In het "goeie"gedeelte, war ze ME serieus nemen? Gebruiken mensen daar die test dus ook over het algemeen?

Ik denk dat de H2S test betrekking heeft op een bepaalde groep.
alexb
Beginner

Bericht door alexb »

Hallo allemaal,

let op....de eerste test bij mij was negatief. Dit verbaasde mij zeer, vandaar dat ik de test een tweede keer (een week later) heb gedaan, en deze was binnen een halve minuut zwart.

Maritta, zou je niet beter de test nog een keer doen? Is de test in VS verkrijgbaar? en kan je hem gekoeld ontvangen? Is er al een behandeling in de VS mbt H2S?

De eerste test bij mij was negatief, waarschijnlijk doordat de test uit Belgie moets komen (ongekoeld), en een dag op een snik hete trap heeft gelegen. Ook had ik veel water gedronken de nacht er voor en ben ik pas om 1.30 uur gaan slapen, en ik had de test al om 8.00 s'ochtends gedaan. Misschien was de nachtrust te kort?

Hoe dan ook, ik ga een derde keer de test doen.

Ik houd jullie op de hoogte.

Andere vraag, er zijn wel heel veel mensen die alle berichten lezen, maar bijna niemand deelt de testuitslagen.

Kom op dames, heren, laat jullie test uitslag hier weten.

Alex
Plaats reactie