Goede psycholoog die CVS serieus neemt in Groningen?

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Ja, inderdaad, Jessie,

Van zijn invoelingsvermogen moet ik het ook hebben. Gelukkig heeft hij die over het algemeen wel, soms te veel, zelfs. Zal er wat betreft zijn ziekte naar ons toe iets meer moeite mee kunnen hebben af en toe. Zal onder het hoofdstukje schuldgevoel passen, in dat geval....

Maar hoe gaat het bij de GGZ? Moeilijk, niet je weg te vinden. Hangt soms zo van de persoonlijkheden v/d hulpverleners af; kan helaas ook niet anders, dat heel persoonlijke vaag je maar zo ff niet weg.
Gebruikersavatar
jessie
Actief lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 13 dec 2005, 11:55

Bericht door jessie »

Ik heb even gereageerd bij " Jessie hoe is het"
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

De psychiater van die speciale poli gaat nu dus een steige begeleider op psychisch gebied voor mijn zoon regelen en een cardiofitness, die dan uiteraard langer dan 9 keer moet beslaan. We hebben haar op de hoogte gesteld v/h feit dat, omdat ME niet erkend wordt, fysio dus niet, zoals bij reuma ofzo, langere tijd mag duren, dus daar houdt ze ook rekening mee, dat het tenminste onder een bruikbaar hoedje komt, zodat het langer vergoed gaat worden.

Hoe doen jullie dat, degenen die aan zoiets doen?

Voor een studie achtte zij het nog te vroeg, waar mijn zoon wat teleurgesteld over was, maar aangezien hij liever in januari dan in september met een studie begint, heeft hij nog een 1/2 jaar om te herstellen van de diepe dips van de afgelopen tijd en kan hij er in 2007 al heel anders voor staan.

Dus eerst ff rustig leren ademhalen, lijkt!
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

P.S.

Met zoiets bedoel ik: verzekeringstechnisch wat betreft cardio-fitness. Onder welk label enzo. Wij zijn extra bij verzekerd, maar niet heel erg veel.
Plaats reactie