H2S-urinetest
Moderator: Moderators
- Zuiderzon
- Site Admin
- Contacteer:
@Barb en Melanie
Vanwaar 3 min? Niet 1 minuut te lang?
Vanwaar 3 min? Niet 1 minuut te lang?
ProteaBiopharma schreef:4. Mix by gently shaking the tube and wait for two minutes
ProteaBiopharma
Hoop doet leven!
Hier staat:Vanwaar 3 min? Niet 1 minuut te lang?
Observe color change exactly after 3 minutes
and compare to the reference colors.
Hier staat:
Observer de kleur exact na 3 minuten en vergelijk dan met de kleurreferenties.
Hier staat:
Let op! verdere verkleuring na langere reactie tijd is niet meer geldig voor interpretatie.
is ook dik gedrukt en onderstreept,
als ik na 2 minuten een conclusie moet trekken
dan ben ik negatief getest. dat weet ik bijna 100%.
Dear Karma, I have a list of people you missed
Ik heb elke minuut een foto gemaakt van de test.
Ik plaats foto's van minuut 1/2/3 en 5.
Dit keer test ik echt negatief.
Na 3 a 4 minuten is de test niet zo verkleurd als de vorige test die ik afgelopen zondag heb gedaan.
Test 1 minuut
Ik plaats foto's van minuut 1/2/3 en 5.
Dit keer test ik echt negatief.
Na 3 a 4 minuten is de test niet zo verkleurd als de vorige test die ik afgelopen zondag heb gedaan.
Test 1 minuut
- Bijlagen
-
- NMTest 1 minuut.JPG (15.81 KiB) 1184 keer bekeken
Dear Karma, I have a list of people you missed
Hij was niet na 20 sec zo donker als op de foto hoor! Dat was na 2 a 3 minuten, maar na 20 sec zag ik de verkleuring al duidelijk komen..
Ik heb na dit resultaat besloten naar Meirleir te gaan.. Geen idee hoe ik die reis moet gaan doen e.d. Maar ik zie hem als de enige geschikte man om dit het beste op te lossen/aan te pakken...
Ik heb na dit resultaat besloten naar Meirleir te gaan.. Geen idee hoe ik die reis moet gaan doen e.d. Maar ik zie hem als de enige geschikte man om dit het beste op te lossen/aan te pakken...
Ja ik houd jullie op de hoogte!! En ja ik ben hoopvol gestemd.. Ik ben blij dat de test positief is (zo donker had overigens niet gehoeven), maar ik bedoel dat ik blij ben dat er een oorzaak is gevonden..
Ben benieuwd of de wachttijden bij Meirleir langer zijn na zijn nieuwe ontdekking!!! Denk dat ik hem meteen maar bel.. Al dat uitstellen...
Ben benieuwd of de wachttijden bij Meirleir langer zijn na zijn nieuwe ontdekking!!! Denk dat ik hem meteen maar bel.. Al dat uitstellen...