H2S-urinetest
Moderator: Moderators
Hey Melanie,
Zat ik ook aan te denken. Misschien iets voor de moderators? een poll starten in de trant van: kwam je uitslag van de test overeen met je klachten? of een poll: in welke graad kwam je uitslag terecht? 0,1,2,3 of 4?
Zal even de links verzamelen die ik volg over de test:
Hyves, ME-CVS vereniging
CVS-online
ME-platform
Voor de laatste moet je wel geregistreerd zijn. Die heeft zelfs een foto van het resultaat gemaakt.
Zat ik ook aan te denken. Misschien iets voor de moderators? een poll starten in de trant van: kwam je uitslag van de test overeen met je klachten? of een poll: in welke graad kwam je uitslag terecht? 0,1,2,3 of 4?
Zal even de links verzamelen die ik volg over de test:
Hyves, ME-CVS vereniging
CVS-online
ME-platform
Voor de laatste moet je wel geregistreerd zijn. Die heeft zelfs een foto van het resultaat gemaakt.
Vanochtend de test gedaan, en jahoor dezewas met 3 minuten donker gekleurd. Voor mij is het in ieder geval duidelijk dat ik teveel H2S en metalen in mijn lijf heb, ik zie het nog niet als een diagnose.
Nu uitzoeken wat ik kan ondernemen om de H2S en de metalen af te voeren uit mijn lijf. Ik heb een foto gemaakt van het resultaat.

Nu uitzoeken wat ik kan ondernemen om de H2S en de metalen af te voeren uit mijn lijf. Ik heb een foto gemaakt van het resultaat.

Goedemorgen echt mijn bed uit gevalllen voor de test!
ik was om 06.00 al wakker, sowieso al vroeg als je geen ochtendmens bent.
In ieder geval ben ik nog niet overtuigd van de test.
Wel logisch ook!
en toch is de test licht verkleurd,
Ik zag na drie minuten geen verkleuring,
ik ging een kop koffie pakken en toen ik terug kwam was er wel een lichte verkleuring.
Volgens de test ben ik licht positief.
Zie onderstaande foto:

ik was om 06.00 al wakker, sowieso al vroeg als je geen ochtendmens bent.
In ieder geval ben ik nog niet overtuigd van de test.
Wel logisch ook!
en toch is de test licht verkleurd,

Ik zag na drie minuten geen verkleuring,
ik ging een kop koffie pakken en toen ik terug kwam was er wel een lichte verkleuring.

Volgens de test ben ik licht positief.

Zie onderstaande foto:
- Bijlagen
-
- Neurotoxisch Metaboliet Test.JPG (35.13 KiB) 1283 keer bekeken
Dear Karma, I have a list of people you missed
Deze test uitslag zegt juist helemaal niet of ik wel of geen metalen etc in in mijn lichaam heb.Barb70 schreef: Nou dan is er ieder geval sprake dat je je lichaam niet vergiftigd met H2S en metalen zoals Kwik. Ik zou blij zijn met zo'n uitslag. Het zegt niks of je wel of geen ME/CVS hebt in mijn ogen.
anders was de test negatief geweest. toch!
Met andere woorden bij een negatieve test, wist ik het zeker!
( ik houdt me nog niet vast aan die test )
ja en voor de diagnose hoef ik het niet meer te doen na 7 jaar,
voor mij veranderd er niets wat dat betreft.
Wat dacht je, als mijn testuitslag zwart was geweest dat ik dan een gat in de lucht was gesprongen.
Ik kan pas oordelen als er bij een gezond iemand de test helemaal niet verkleurd.

Ik vind het veel te ver gaan om H2S als diagnose middel te nemen voor CVS/ME. Ik kan het me zeker voorstellen dat teveel H2S een belangrijke factor is bij CVS/ME. En dat misschien de kans groter is dat je CVS/ME hebt als je positief scoort. Maar als je niet teveel H2S hebt, heb je dan geen CVS/ME?
Ik zie het dus ook meer als een afzonderlijke test die test op een puzzelstukje van de puzzel. Net zoals bijvoorbeeld een vitaminetest of ademtest oid. Er spelen zoveel andere dingen mee... (zoals vitamines, bacteriën/virussen/parasieten/schimmels, hormonen, allergieën / intoleranties, etc etc).
Just my 2 cents
Ik weet niet of die test ook voor kwik kijkt, lijkt me dat de test enkel H2S aantoont?
Ik zie het dus ook meer als een afzonderlijke test die test op een puzzelstukje van de puzzel. Net zoals bijvoorbeeld een vitaminetest of ademtest oid. Er spelen zoveel andere dingen mee... (zoals vitamines, bacteriën/virussen/parasieten/schimmels, hormonen, allergieën / intoleranties, etc etc).
Just my 2 cents

Ik weet niet of die test ook voor kwik kijkt, lijkt me dat de test enkel H2S aantoont?
Dan heb je mijn schrijven niet begrepen, of ik ben niet duidelijk genoeg geweest. Ik zou juist blij zijn als de test niet donker gekleurd was. Want donker duidt op veel H2S en veel metalen. negatief of licht positief, wil niet zeggen dat je dan geen H2S of metalen hebt, maar wel dat je het in mindere mate hebt dan mensen die direct donker verkleuren.Melanie schreef: Wat dacht je, als mijn testuitslag zwart was geweest dat ik dan een gat in de lucht was gesprongen.
Welke waarde je verder aan de test hecht is voor iedereen verschillend, de bijsluiter geeft ook duidelijk aan dat het voor research is en niet om een diagnose vast te stellen.
De metalen die gemeten worden, is onder andere kwik, echter geeft het niet de hoeveelheid aan, daar zijn weer andere tests voor.
Waarschijnlijk lees ik het schrijven niet goed.Barb70 schreef: Dan heb je mijn schrijven niet begrepen, of ik ben niet duidelijk genoeg geweest. Ik zou juist blij zijn als de test niet donker gekleurd was

dat is een nadeel van internet/sms communicatie etc
dan kan iemand de tekst verkeerd interpreteren.
Hoewel in rl er ook veel miscommunicatie is, wat dat betreft!
Ik ben ook heel blij dat de test niet zwart is.
Anders had ik dat probleem er ook nog bij.
ik had liever gehad, helemaal niet verkleurd.
ik schrijf ook nergens dat ik niet blij ben.
eigenlijk schrijf ik dat ik neutraal ben, min of meer.
dat blijf ik ook, tot het tegendeel is bewezen.
dat ben ik eigenlijk met alles. bijna dan!

Maar we komen er wel met begrijpen.