Experts lanceren denktank voor mysterieuze ziekte (ESME, 3/6/9)
Bedankt zuiderzon voor deze vertaling.... Ik hoop dat dit in de kranten komt!!!!Ikzelf ben al vanaf 1989 ziek en zelf mijn eigen moeder zegt dat ik een ingebeelde ziekte heb!!!! Eindelijk is er een breekpunt....
Ik bedank jullie allemaal voor jullie inzet!!!!!
Bitran
ESME! Denktank!
Moderator: Moderators
Esme!!!!! Denktank!!!!
Inderdaad, dat is enorm goed nieuws, geeft weer wat hoop voor de toekomst!
- Zuiderzon
- Site Admin
- Contacteer:
ESME! Denktank!
graag gedaan, ons doel is immers om info te verspreidenbitran schreef:Bedankt zuiderzon voor deze vertaling....

Het artikel werd reeds vermeld op Nieuws.nl, geknipt, gezondheid: klik hierbitran schreef: Ik hoop dat dit in de kranten komt
Hoop doet leven!
ESME! Denktank!
Dat is goed nieuws!!!
ESME! Denktank!
Zeker goed nieuws, fijn dat ze hun kennis bundelen en tevens medici gaan bijscholen!
Is het ook wat om een uitdraai aan ieders diverse huisartsen te geven, bij gelegenheid?
Ik neem hem in ider geval mee op mijn eerst volgende controlebezoek (hoge bloeddruk wegens de stress van ME van mijn zoon...). Hij vraagt nu altijd wel even hoe het met em gaat. Zelf zien ze elkaar nooit omdat ie bij DML gaat.
Verder krijgt een huisarts wekelijks diverse patienten met vermoeidheidsklachten op zijn spreekuur. Kan ie een enkeling evt. doorsturen met behulp van dit artikel.
Mijn zoon had laatst de hersenstichting-collecteurs a/d deur. Na een discussie kregen ze van hem een folder over ME in de handen gedrukt. Zij hadden geen folder, helaas, want raakpunten zullen er ongetwijfeld zijn.
Dus soms helpt "zegt het voort" wel, denk ik.
(Lijkt het Evangelie wel! Halleluja)
Ik neem hem in ider geval mee op mijn eerst volgende controlebezoek (hoge bloeddruk wegens de stress van ME van mijn zoon...). Hij vraagt nu altijd wel even hoe het met em gaat. Zelf zien ze elkaar nooit omdat ie bij DML gaat.
Verder krijgt een huisarts wekelijks diverse patienten met vermoeidheidsklachten op zijn spreekuur. Kan ie een enkeling evt. doorsturen met behulp van dit artikel.
Mijn zoon had laatst de hersenstichting-collecteurs a/d deur. Na een discussie kregen ze van hem een folder over ME in de handen gedrukt. Zij hadden geen folder, helaas, want raakpunten zullen er ongetwijfeld zijn.
Dus soms helpt "zegt het voort" wel, denk ik.
(Lijkt het Evangelie wel! Halleluja)