Opgeblazen buik

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

hallo gevoelig dat wat jij daar verteld daar ben ik dus ook bang voor ik heb verschillende dingen voor de pijn gehad ook morfine cannabis
maar ik werd alleen maar zieker ik gebruik alleen extra paracetamol met diazepam ,en dat ook zo min mogelijk
want alles wat teveel is krijg je weer bijwerkingen en dan helpt het op den duur ook niet

lijntje ik gebruik vivit naturel jochert voor de gezonde darm bacterie
en karnemelk kaas vla gewone melk
heb ik heel erg last van ook ik heb PDS
en een darm vernauwing van de divertikkellose
ik ben daar soms behoorlijk ziek en koortsig van
gr alie
Gebruikersavatar
gevoelig8
Beginner
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 okt 2007, 12:45

Bericht door gevoelig8 »

hallo ali

ik heb alles geprobeerd en bij mij werk cannabis een beetje dat is dan ook mijn enige pijnstiller verder gebruik ik alleen natuurlijke medicijnen. ik kan gewoon niet tegen een paracetamol is ook teveel. mijn organen reageren heel sterk op.
kreeg je die cannabis van aphotheek? want ik moet gewoon bij de shop halen.
liefs gevoelig8
Gebruikersavatar
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3927
Lid geworden op: 30 mei 2006, 14:52

Bericht door Alie »

hoi gevoelig ik kon dus niet tegen de cannabis dat werkte op mijn zenuwstelsel,en door de beschadegingen werd ik nog beroerder van die cannabis ,mijn huisarts schreef een recept uit
dus dat haalde ik bij de apotheek, ik moest bijna euro betalen voor een heel klein potje ik meen 3 gram het zal nu wel duurder zijn maar deze was wel zuiver liefs van alie
Plaats reactie