@ flos: geknoeid met de dossier??flos schreef:Gek dat de medici zijn/haar ogen hier voor sluit.
Ook al zien ze dat het niet goed is zeggen ze vlot tegen je dat er niets aan de hand is.
Zelf meegemaakt er is met mijn dochters dossier geknoeid is.
Kost wat kost de ogen hier voor sluiten.
Geknoei met dossier
Moderator: Moderators
Geknoei met dossier
Heb dit topic uitgesplitst uit het topic 'hoge hartslag'. Mod. Zuiderzon
God is closest to those with broken hearts..
Ik heb net ook ff in het dossier gekeken, had ik het maar ni gedaan, ik word er zo verdrietig van, er staat dat ze haar geluk maar moet gaan zoeken op de afdeling paaz, onlangs in november opgeschreven door huisarts.
Ik keek dus naar uitlsag van hartfilmpje die ik een aantal maanden gele heb laten maken.
En nog nooit maar iets van besproken is,
Staat iets in van rr 100, ik weet het ni meer precies.
Ik heb dossier weer weg gedaan, had ik maar ni gekeken.
Ik word hier echt zo vedrietig van.
Dit heeft niets meer met respect te maken.

Ik keek dus naar uitlsag van hartfilmpje die ik een aantal maanden gele heb laten maken.
En nog nooit maar iets van besproken is,
Staat iets in van rr 100, ik weet het ni meer precies.
Ik heb dossier weer weg gedaan, had ik maar ni gekeken.
Ik word hier echt zo vedrietig van.
Dit heeft niets meer met respect te maken.
Dear Karma, I have a list of people you missed
Ja Melanie, ik heb het ook pas ontdekt dat er geknoeid is, heb te veel vertrouwen gehad in die 3 artsen.
Wie gaat er een kind van 15 jaar bijlappen tsssss.
Ze willen kost wat kost hun ogen sluiten voor mijn dochter die al 2 jaar ziek is, wel naar de psycholoog sturen na een tijd.
Ik hou ze alle3 verantwoordelijk voor de ernst van haar ziekte nu op dit moment, ze hebben niet doorgestuurd maar haar letterlijk op straat gezet.
Wie gaat er een kind van 15 jaar bijlappen tsssss.
Ze willen kost wat kost hun ogen sluiten voor mijn dochter die al 2 jaar ziek is, wel naar de psycholoog sturen na een tijd.
Ik hou ze alle3 verantwoordelijk voor de ernst van haar ziekte nu op dit moment, ze hebben niet doorgestuurd maar haar letterlijk op straat gezet.
Hope
hier schrik ik echt van. ik heb het aan een aantal mensen gevraagd of dat wel s voorkomt, dat artsen gewoon rare dingen doen met de dossier. ze lachten me uit: artsen hebben een eed afgelegd, ja my ass.
wie kun je tegenwoordig wel vertrouwen?
in mijn dossier stonden ook dingen waarvan ik dacht: uuuhm gaat dit over mij?
er stond iets over zo'n term ik weet niet meer wat het is, sometie sametie ofzo. dat je bij elk pijntje naar de huisarts gaat en dit linkt aan een ernstig ziekte. weet iemand wat ik bedoel?
ik heb overigens ook vaak een abnormale hartslag. bij de kleinste inspanning.
wie kun je tegenwoordig wel vertrouwen?
in mijn dossier stonden ook dingen waarvan ik dacht: uuuhm gaat dit over mij?
er stond iets over zo'n term ik weet niet meer wat het is, sometie sametie ofzo. dat je bij elk pijntje naar de huisarts gaat en dit linkt aan een ernstig ziekte. weet iemand wat ik bedoel?
ik heb overigens ook vaak een abnormale hartslag. bij de kleinste inspanning.
precies 
nou die term kwam ik dus tegen in mijn dossier. ik spreek die ouwe man maandag wel.
maar van die hartslag is in ieder geval heel herkenbaar maar ben er niet echt bij stilgestaan. volgens mij heb ik hier en daar wel van iemand gelezen die een hartfilmpje heeft laten doen (ik ook trouwens zonder afwijkingen) en die mensen dus ook zonder afwijkingen.

nou die term kwam ik dus tegen in mijn dossier. ik spreek die ouwe man maandag wel.
maar van die hartslag is in ieder geval heel herkenbaar maar ben er niet echt bij stilgestaan. volgens mij heb ik hier en daar wel van iemand gelezen die een hartfilmpje heeft laten doen (ik ook trouwens zonder afwijkingen) en die mensen dus ook zonder afwijkingen.
We zijn en worden toch allemaal behandeld als zijnde somatisatie.somatisatie misschien?
Of anders gezegd pschysomatisch.
Anders kun je cgt ook wel de wereld uit doen. Daar is de cgt op gericht. Ni meer en ni minder.
Daarom bestaat ME ook niet.
En reuma niet ( ook als het in het bloed zit)
en vroeger ms niet en alzenheimer niet en Lyme niet.
En nog 100 andere aandoeningen niet.
Ooit allemaal somatisatie.
Je moest eens weten wat er allemaal in dat dossier staat van mijn 15 jarige dochter, dingen die niets te maken hebben met haar ziekte. Geknoei met cijfers en onwaarheden.
1 arts DE KINDERARTS hebben we nog nooit gezien dat noem ik de onzichtbare. Alles heeft hij overgelaten aan zijn assistentje. En dan de arro van een supervisor van de kinderafdeling die we ook nog nooit gezien hadden voor haar opname en die alles gewoon maar even overgenomen heeft. Ik ben LAAIEND.

1 arts DE KINDERARTS hebben we nog nooit gezien dat noem ik de onzichtbare. Alles heeft hij overgelaten aan zijn assistentje. En dan de arro van een supervisor van de kinderafdeling die we ook nog nooit gezien hadden voor haar opname en die alles gewoon maar even overgenomen heeft. Ik ben LAAIEND.

Hope
Ken het... bij mij hetzelfde.. ik heb alleen geen zin meer om mij er druk over te gaan maken want daar heb ik mezelf alleen maar mee!Melanie schreef:We zijn en worden toch allemaal behandeld als zijnde somatisatie.somatisatie misschien?
Of anders gezegd pschysomatisch.
Anders kun je cgt ook wel de wereld uit doen. Daar is de cgt op gericht. Ni meer en ni minder.
Daarom bestaat ME ook niet.
En reuma niet ( ook als het in het bloed zit)
en vroeger ms niet en alzenheimer niet en Lyme niet.
En nog 100 andere aandoeningen niet.
Ooit allemaal somatisatie.
Hoi Siem
Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt, als je nog meer informatie wil dan kun je contact met de stichting opnemen, die houden zich bezig met patienten die lijden aan de ziekte somatisatie.
Er is volgende week een voorlichtingsavond op de afdeling paaz, de stichting is dan ook aanwezig. Wie weet krijg je daar beter antwoord??

Siem schreef: er stond iets over zo'n term ik weet niet meer wat het is, sometie sametie ofzo. dat je bij elk pijntje naar de huisarts gaat en dit linkt aan een ernstig ziekte. weet iemand wat ik bedoel?
Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt, als je nog meer informatie wil dan kun je contact met de stichting opnemen, die houden zich bezig met patienten die lijden aan de ziekte somatisatie.
Er is volgende week een voorlichtingsavond op de afdeling paaz, de stichting is dan ook aanwezig. Wie weet krijg je daar beter antwoord??
Dat is het, ze hebben er alleen een leuk jasje om heen gedaan en nu heet het CVS. Dat staat wat vriendelijker.Sowfia somatisatie misschien?