Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de aardige reacties in dit topic. Ik ben blij dat er veel gelijkgestemden zijn, dat maakt de wereld iets minder eenzaam.
@ Zonaanbidster betreffende antibiotica. In mijn opsomming is dat enkel een neutrale vaststelling. Ik ben het er mee eens dat DML niet ongegrond antibiotica voorschrijft ondanks de controverse daarrond.
@ Sofia. Het klopt dat je geen vorige bloedonderzoeken MOET meebrengen. Als orde in de chaos scheppen in een papierberg van jaren ver te veel moeite kost is het zonde dat dit tot uitstel zou leiden voor een consultatie (ik kan daar van meespreken!). Het is dus zeker niet absoluut noodzakelijk maar ik geloof niet dat hij niet naar andere onderzoeken wil kijken om zich niet te laten 'beïnvloeden'. Da's trouwens niet bijzonder wetenschappelijk qua attitude... (veel psychiaters gaan vaak zo te werk weet ik uit ervaring...). DML neemt de anamnese van de ziekte zeer serieus en vaak ligt het puzzelstukje dat tot een degelijke diagnose leidt en mogelijke genezing in een klein detail in een al dan niet lang verleden.
@ Eezdva en Sowfia: Wat die 80 % betreft zegt DML niet tegen iedereen hetzelfde. Als ik mij niet vergis zei hij tegen mij dat ik op een verbetering van minstens 50 % kon rekenen in 18 maand en dat volledige genezing mogelijk is maar niet zeker. 'Van de zogenaamde ADHD ben je in 3 maand genezen'. Zijn prognose zijn misschien wel een beetje een statement en verdienen een zekere nuancering. Nochtans: ik ben nu ongeveer 4 maand ver met de behandeling en er is een onloochenbare vooruitgang. Getuige daarvan alleen al het feit dat ik hier een bericht plaats, dat was de voorbije 5 jaar quasi ondenkbaar geweest. Dus wat zijn statement betreft over die ADHD lijkt het wel grotendeels te kloppen (ik neem intussen ook geen amphetamines meer en ben nochtans actiever dan voorheen.)
Dat DML voor sommigen zijn beloftes invult is zonder meer een FEIT. Zoals ik al eerder aanhaalde (zie citaat!)is een vriendin van mij door hem genezen, en met genezen bedoel ik echt voor 100 %. En het ging absoluut niet om een licht geval: meer dan 8 jaar ziek, waarvan 1,5 jaar bedlegerig.
Op volgende link kan je naar een interview luisteren waarin hij zelf iets zegt over de resultaten:
http://www.radio1.be/programmas/och1/921550/
Een hele boterham... dank u voor uw aandacht