Spierkramp

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Alie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Alie »

hoi donkie welkom hier
magnesium schijnt te helpen tegen die krampen
ik heb er ook altijd veel last van mijn hele leven al
ook te weinig drinken kan dit soort klachten geven
sterkte gr alie
Shavonne
Gevorderd lid

Bericht door Shavonne »

@Alie: Over Magnesium schreef Vanessa ook al :wink: paar postings gemist :wink: komt door de 2de pagina.
Alie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Alie »

je heb gelijk ik had het niet gelezen Shavonne :roll:

maar ook veel drinken helpt erbij
dat staat nergens
dus toch nog een goed bedoelt antwoord :wink:
Donkie
Beginner

Bericht door Donkie »

Zo, daar ben ik weer met een kleine up-date.

Allereerst hartelijk bedankt voor jullie tips. Maar op aanraden van zowel huisarts als osteopaat (ja, ook die heb ik al geprobeerd) heb ik mijn koffie-inname gematigd en ben meer water gaan drinken. Dit heeft (tot nu toe) geen effect gesorteerd.

Ik heb helaas dit weekeinde geen tijd gehad om in de stad eens rustig naar de natuurwinkel te gaan inzake magnesiumtabletten, maar dat wil ik zeker nog gaan proberen. Hebben jullie voorkeursmerken of doseringen, zodat ik goed beslagen ten ijs kom?

Tot mails,

Rob aka Donkie
Gast

Bericht door Gast »

hoi,

ik gebruik zelf magnesiumoxid 500 mg. van mijn apotheek.(op advies cvs team gent).
ik haal al mijn medicijnen maar ook evt supplementen bij dezelfde apotheek.
soms gaan bep medicijnen niet samen. dit geldt ook voor de magnesium en de thyrax voor mijn schildklier, daarom neem de magnesium savonds in.
als ik dit zomaar ergens had gekocht dan had ik dit niet geweten, dus als je zelf ook nog medicijnen gebruikt dan even checken. kosten e3.15 voor 90 stuks.
groetjes
Plaats reactie