Blaasproblemen
Moderator: Moderators
Daar heb ik gelukkig geen last.
Wat me na het bovenstaande gelezen te hebben wel inviel is dat sinds ik ME/CVS heb ik last heb van ongewild urineverlies. Was vooral in het begin een ramp. Als ik de hond had uitgelaten kon ik me verschonen want bij iedere stap kwam er een scheut urine los.
Ik heb er nog fysiotherapie voor gehad. En dat hielp wel iets maar weg is het niet.
Moet nog altijd oppassen.
Vanochtend nog was zo'n 2 uur weg geweest en toen ik van de schuur naar huis liep voelde ik het al. Het is dan gewoon niet op te houden, het loopt er gewoon uit.
Gelukkig heb ik op doktersrecept tena-ladys die vangen de boel goed op
.
Als je er over nadenkt is het eigenlijk helemaal niet zo vreemd.
Er is krachtsverlies van de spieren dus ook van de sluitspier.
Wat me na het bovenstaande gelezen te hebben wel inviel is dat sinds ik ME/CVS heb ik last heb van ongewild urineverlies. Was vooral in het begin een ramp. Als ik de hond had uitgelaten kon ik me verschonen want bij iedere stap kwam er een scheut urine los.
Ik heb er nog fysiotherapie voor gehad. En dat hielp wel iets maar weg is het niet.
Moet nog altijd oppassen.
Vanochtend nog was zo'n 2 uur weg geweest en toen ik van de schuur naar huis liep voelde ik het al. Het is dan gewoon niet op te houden, het loopt er gewoon uit.
Gelukkig heb ik op doktersrecept tena-ladys die vangen de boel goed op

Als je er over nadenkt is het eigenlijk helemaal niet zo vreemd.
Er is krachtsverlies van de spieren dus ook van de sluitspier.
En Truus, niet verkeerd opvatten, bij jou speelt ook de leeftijd nog eens mee.
Alhoewel jonge mensen deze klachten natuurlijk ook kunnen hebben en er genoeg ouderen totaal geen klachten hebben. En blijbaar komt dit dus vaker voor bij ME/CVS.
Je hebt natuurlijk de bekkenbodemspier geoefend bij de fysio.
Na een bevalling hebben vrouwen hier ook wel eens last van.
Maar als ik mijn bekkenbodemspier oefen, dan meen ik dat ik in mijn broek plas!
Alhoewel jonge mensen deze klachten natuurlijk ook kunnen hebben en er genoeg ouderen totaal geen klachten hebben. En blijbaar komt dit dus vaker voor bij ME/CVS.
Je hebt natuurlijk de bekkenbodemspier geoefend bij de fysio.
Na een bevalling hebben vrouwen hier ook wel eens last van.
Maar als ik mijn bekkenbodemspier oefen, dan meen ik dat ik in mijn broek plas!

Ook ik heb altijd snel aandrang om te plassen en meestal is het dan maar weinig. Als ik het ophoud wordt mijn buik ook gevoelig. Als ik smorgens wakker moet en moet dan heel nodig dan is het vaak wel pijnlijk met plassen vooral met het laatste uitplassen.
Ik heb nooit een operatie gehad, wel zit mijn linkernier in mijn buik. (links onder in mijn buik)
Ik hebs soms wel een beetje gevoelige onderbuik.
Ik heb nooit een operatie gehad, wel zit mijn linkernier in mijn buik. (links onder in mijn buik)
Ik hebs soms wel een beetje gevoelige onderbuik.
@Boxertje: gek hè, dat nieren op een foute plaats kunnen zitten. Maar gelukkig werken ze nog
Ja, het laatste half jaar meerdere keren een kuur gehad, soms positief op bloed en leuco's en de laatste keren was de urine schoon. Maar de h.a. wilde toch een kuur geven, daar het niet altijd aan toonbaar is.

Ja, het laatste half jaar meerdere keren een kuur gehad, soms positief op bloed en leuco's en de laatste keren was de urine schoon. Maar de h.a. wilde toch een kuur geven, daar het niet altijd aan toonbaar is.