@sterre, begrijp goed dat je juiste medicijnen en merk wilt. Het is zeker vervelend dat wij overal voor moeten vechten en op moeten letten.sterre schreef:Dat bedoel ik maar en dan ben ik de zeikerd in de huisartsenpraktijk! De ene assistente begreep mij volkomen en de andere assistente zei bestaat niet er zitten de zelfde stoffen in. Brrrr pinnige assistente is dat. Denk ik onderhand wel bekend sta als dikke zeikerd daar. Maar zoals antidepressiva voor paniekaanvallen vind ik nou niet iets om maar te 'proberen'. Ik wil nooit meer in die cirkel terecht komen dat is echt geen geintje! pfff een hel andere woorden heb ik er niet voor.
Bij mijn apotheek gaat het meestal goed ik controleer alles voordat ik deur uitstap want als je thuis bent en merkt dat het niet goed is kun je het niet meer terug geven ook zoiets raars.
Bij het vaste personeel apothekers van apotheek gaat het goed maar als er een nieuw iemand is of een stagiair kun je verkeerde B12 ampullen mee krijgen of te korte injectie naalden of verkeerde spuiten. Een paar keer gehad en gezegd gaan die juffies gelijk in verdediging. Komt vaste personeel apotheker er bij en leest men goed in computer en recepten en wordt het opgelost en excuses gemaakt voor gemaakte fout. Zo kunnen fouten worden gemaakt en zijn mensen de dupe van. Ook bij de apotheek moet je goed opletten en voor jezelf opkomen.