Verder weer heel vaag, er is zóveel meer duidelijks te melden. Ipv de leugen vdMeer/Blijenberg, had ik David Tuller willen zien. Halve waarheden zijn ook een leugen

Ideetje: 'Unrest' op tv, zou wel iets zijn.
Moderator: Moderators
Dank je, ZZ.Zuiderzon schreef:oproep via me/cvs stichtingannac schreef:Was verbaasd over Janine Doorduin in het UMCG over microgliacellen.
In Groningen nog wel, vlak bij huis.....
http://mecvs.nl/nieuws/oproep-deelname- ... onderzoek/
info studie:
http://www.trialregister.nl/trialreg/ad ... sp?TC=5642
Chronic Fatigue Syndrome (CFS) patients:
- CDC-diagnosed CFS-patients;
- Female, between 18 and 60 years old;
- Score of -40 on the subscale fatigue severity of the CIS (Checklist Individual Strength);
- Marked functional impairment assessed with the Sickness Impact Profile (SIP-8 ) and operationalised as a total score of -700.
Nee helaas niet en ik heb nu last van obstipatie en daardoor behoorlijk last van krampen en pijn en door het middel positief denken toe te passen en vooral niet denken dat de afstandsbediening mij dwars zit ^ hoop ^ ik dat het er vanzelf uitkomt en zolang zal ik er mee moeten doorlopen ook als ik tot niets meer in staat ben dan toch maar afwachten en belabberd blijven.annac schreef:Heb je je afstandsbediening inmiddels alweer uitgepoept?Melanie schreef:Wowww heftig. Maar ook erkenning.......
Die Blije bergik heb mijn afstandbediening erbij opgegeten.
Ik dacht trouwens dat die man een kabouter was met zi n rood puntmutsje
Voor 0%, want CGT werkt niet voor ons.rie schreef: Bleijenberg suggereerde ook dat geheel bedlegerige zeer ernstig zieke ME patiënten zo ziek zijn omdat ze geen CGT hebben gevolgde. Voor hoeveel % geldt dat?
Ja, maar ook nogal laf (en geslepen) van Van der Meer (en wetenschappelijk gezien dubieus) om het tijdperk van ME op te te rekken tot 100 jaar en neurasthenie en zenuzwakte erbij te betrekken om daarmee de aandacht van de eigen keuzes en verantwoordelijkheden af te leiden. En niemand die hem daar mee confronteerde, helaas.asje schreef:[
En dan vd Meer, die zei voor het eerst iets wat helemaal waar was; de afgelopen 100 jaar hebben deze patiënten te weinig medische aandacht gehad. Maar wie was en is de afgelopen 30 jaar van die 100 jaar ongeveer hoofdverantwoordelijk voor dat gebrek aan medische aandacht hier? Juist, vd Meer.