Onlangs was ik aangenomen bij een erg leuk bedrijf als recruiter. 5 dagen werken, 24 uur. Hiervoor had ik ca 1,5 jaar niet gewerkt en net mijn revalidatietraject afgerond. Ik voelde me sterk en redelijk stabiel. Had vertrouwen in mezelf en lichaam. Eenmaal begonnen kreeg ik al vrij snel klachten (hevige oorzuizen, slecht slapen, hoofdpijn, totaal uitgeput voelen ook onder werktijd, misselijk, en na 1,5 week koorts, dikke klieren en keelpijn etc) Voor jullie wellicht zeer bekende symptomen!

Het blijkt dat ik het werken (Zoveel uren) in combi met mijn alleenstaande moederschap totaal niet aankan. Ik was overdonderd, door mijn eigen lichaam die protesteerde. Ik wilde juist zo graag! Had eindelijk een baan! Uiteindelijk durft de werkgever het niet met mij aan, wat ik op zakelijk gebied begrijp. Ze hadden wel vertrouwen in mij en mijn capaciteiten maar niet in mijn gezondheid. Een zware domper dus.
Binnenkort heb ik een gesprek met een verzekeringsarts vh UWV om mijn arbeidsvermogen te bepalen. Maar ik heb geen idee wat ik aan kan per week!! Snap dat niemand hier zo lukraak antwoord op kan geven maar hebben jullie ervaringen met werken in combi met jullie ziekte, en hoe dit op te bouwen evt? Iemand tips?